شناسهٔ خبر: 15066648 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تصاویر و اطلاعات جدیدی از Persona 5 منتشر شدند

طبق معمول، اتلس وب‌سایت رسمی Persona 5 را با تصاویر جدیدی به‌روز کرده و در ادامه می‌توانید ضمن تماشای تصاویر، جزئیات بیشتری را مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -
تصاویر و اطلاعات جدیدی از Persona 5 منتشر شدند

طبق معمول، اتلس وب‌سایت رسمی Persona 5 را با تصاویر جدیدی به‌روز کرده و در ادامه می‌توانید ضمن تماشای تصاویر، جزئیات بیشتری را مطالعه کنید.

اول از همه، نگاهی به Goro Akechi داریم؛ کاراگاهی باهوش که پرونده‌های زیادی را بیشتر از مسئولان اجرای قانون حل کرده است! همچنین شاهد برخی فعالیت‌های بعد از مدرسه هستیم، که شامل تماشای فیلم، بازی با دوستان، یا رفتن به حمام‌های عمومی می‌شوند. به‌علاوه ممکن است تا کار پاره‌وقتی برای کسب درآمد داشته باشید، البته بعد از مدرسه.

بقیه‌ی تصاویر، سطح دشواری قابل انتخاب در اول بازی را به‌نمایش می‌گذارند، از سطح “امن” گرفته تا “سخت”. از آن‌جایی که بسته به سطح دشواری، محتویات بازی تغییر نمی‌کند، کسانی که دوست دارند از داستان لذت ببرند، شاید “امن” یا “آسان” را برگزینند.

درآخر، شاهد اتاق امن (Safe Room) هستیم که در زیرزمین کاخ واقع شده است و در آن‌جا، می‌توانید استراحت و سیو کنید. همچنین قادر خواهید بود تا با استفاده از آن‌ها به‌عنوان میانبر، به اتاق‌های امن دیگر با سرعت بالایی بروید یا همان فست تِرَول کنید. اکنون می‌توانید تصاویر جدید Persona 5 را مشاهده کنید.

Persona5-2 Persona5-3 Persona5-4 Persona5-5 Persona5-6

نظر شما