شناسهٔ خبر: 14971129 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه‌اندازی خوابگاه 400 نفری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: بدهی شرکت‌های بیمه به این دانشگاه تا آخر مرداد ماه 350 میلیارد تومان محاسبه شده است که من امیدوارم این مسئله هر چه سریع‌تر برطرف شود.

صاحب‌خبر -
جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفت‌وگو با  خبرنگار  حوزه دانشگاهی    گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به خدمات جامعه بسیج پزشکی گفت: بسیج این دانشگاه با هماهنگی مرکز آموزشی اردوهای مختلف جها‌دی به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی و ویزیت بیماران در مناطق محروم استان با همکاری بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی از سال‌های پیش آغاز به کار کرد.

وی افزود: توسعه دانشگاه علوم پزشکی این استان با هدف توسعه حوزه پزشکی و انجام فرمایش‌های رهبری مبنی بر تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

آقا زاده با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از لحاظ خوا‌بگاهی هیچگونه کمبود‌ی ندارد، عنوان کرد: خوابگاه جدیدی با ظرفیت بیش از 400 نفر مطابق با استانداردهای بین‌المللی در حال ساخت و بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: این دانشگاه همه طرح‌های تحول نظام سلامت را با بودجه‌ای بیش از سه هزار میلیارد تومان به طور کامل انجام داده و بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه مبلغی در حدود 350 میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در پایان گفت: پایگاه‌های سلامت در داخل این دانشگاه با هدف ارتقای سطح علمی و کسب تجربه به وسیله دانشجویان این مرکز آموزشی برقرار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما