شناسهٔ خبر: 14874005 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 7 نسبت به E3 بهبود یافته است

در E3 2016 بود که Resident Evil 7 معرفی شد و با دید اول‌شخص باری دیگر پا به میادین بازی‌های ویدئویی گذاشت. ضمن معرفی و ارائه‌ی تریلر، دمویی هم از این عنوان منتشر شد و توانستیم آن را در واقعیت مجازی تجربه کنیم که جزوی از نسخه‌ی کامل Resident Evil 7 هم خواهد بود. با این حال، نسخه‌ی دمو هم چون چیز کاملی نیست، ایراداتی داشت و شکایت‌ها و انتقاداتی هم شد و خوب بهینه‌سازی نشده بود. حال ظاهرا اعلام شده که حالت واقعیت مجازی این عنوان نسبت به دموی E3 بهبود یافته که می‌توانید در ادامه از جزئیات بیشتری مطلع شوید.

صاحب‌خبر -
حالت واقعیت مجازی Resident Evil 7 نسبت به E3 بهبود یافته است

در E3 2016 بود که Resident Evil 7 معرفی شد و با دید اول‌شخص باری دیگر پا به میادین بازی‌های ویدئویی گذاشت. ضمن معرفی و ارائه‌ی تریلر، دمویی هم از این عنوان منتشر شد و توانستیم آن را در واقعیت مجازی تجربه کنیم که جزوی از نسخه‌ی کامل Resident Evil 7 هم خواهد بود. با این حال، نسخه‌ی دمو هم چون چیز کاملی نیست، ایراداتی داشت و شکایت‌ها و انتقاداتی هم شد و خوب بهینه‌سازی نشده بود. حال ظاهرا اعلام شده که حالت واقعیت مجازی این عنوان نسبت به دموی E3 بهبود یافته که می‌توانید در ادامه از جزئیات بیشتری مطلع شوید.

از آن زمان، یعنی E3، کپ‌کام پافشاری کرده و با استفاده از بازخوردها و پیشنهادات، سعی در بهبود حالت واقعیت مجازی Resident Evil 7 داشته است. تهیه‌‌کننده‌ی این بازی، مسچیکا کواتا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت مترو، از رسیدگی به انتقادات و تیم سازنده گفته است:

ما چیزهای زیادی از نمایش حالت واقعیت مجازی در E3 آموخته‌ایم و نسخه‌ای که در گیمزکام و غرفه‌ی سونی به‌نمایش گذاشتیم، واقعا نسبت به قبل بهبود یافته بود و مانند دموی E3 نبود.

او همچنین ادامه داد:

ما از آن دمو، آموختیم که چه نوع تنظیمات، بهینه‌سازی و کیفیتی نیاز داریم تا هرچه تعداد از بازیکنان که ممکن است، با آن راحت باشند و لذت ببرند.

ما می‌خواهیم تا به بررسی محیط بازی بپردازیم و به جاهایی در Resident Evil بریم که حس آن‌چنان زیادی را القا نمی‌کنند. ما بهینه‌سازی‌هایی انجام داده و چیزهایی را بهبود بخشیده‌ایم؛ مانند سرعت راه‌رفتن شخصیت‌ها و طراحی دوربین به‌صورتی که صاف نباشد و با توجه به زاویه‌ی حرکت شما زاویه‌ی آن هم تغییر یابد، و جداسازی جنبش محور افقی در آنالوگ از محور عمودی. تمامی این بهبودها و تنظیمات کوچک بعد از E3 هستند. من فکر می‌کنم که واقعا به میزان راحتی هرچه بیشتر تجربه‌ی بازی افزوده‌ایم.

در آخر لازم به‌ذکر است که Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن عرضه خواهد شد و همچنین از پلی‌استیشن وی‌آر پشتیبانی می‌کند و دارای حالت واقعیت مجازی خواهد بود.

نظر شما