شناسهٔ خبر: 12960459 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«ولادیمیر پوتین» انفجارهای لاذقیه سوریه را به «بشار اسد»تسلیت گفت

رئیس جمهور روسیه با ارسال نامه ای به همتای سوری خود، وقوع انفجارهای تروریستی در استان لاذقیه را به وی و خانواده قربانیان تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی به «بشار اسد» همتای سوری خود کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان سوری در پی وقوع انفجارهای تروریستی در شهرهای ساحلی طرطوس و جبله در استان لاذقیه را به وی و خانواده های این قربانیان تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور روسیه در این پیام تسلیت تاکید کرده است: این مصیبت مجددا ذات وحشیانه و متناقض با انسانیت گروه های ترویستی را نشان می دهد. این گروه های تروریستی جنگی خونین را علیه مردم سوریه راه انداخته اند.

وی در ادامه بر آمادگی مسکو برای ادامه همکاری ها با شریکان سوری در مبارزه با تروریسم تاکید کرد و افزود: مجرمانی که دستشان به خون مردم سوریه آغشته شده، راه فراری از مجازات ندارند.

پوتین در پایان از بشار اسد درخواست کرد که مراتب تسلیت وی را به خانواده های قربانیان و نزدیکان منتقل کند و برای مجروحان نیز آرزوی سلامتی کرد.

شایان ذکر است طبق اعلام منابع رسانه ای، هفت انفجار تروریستی امروز در شهرهای «جبله» و «طرطوس» لاذقیه توسط عوامل انتحاری انجام شد. طبق آخرین اخبار، ۷۸ نفر در اثر این انفجارها جان خود را از دست داده اند.

گروه «احرار الشام» و گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفته اند.

برچسب‌ها:

نظر شما