شناسهٔ خبر: 12792785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان:

کانون‌های اراذل و اوباش در اصفهان شناسایی و متلاشی خواهد شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان اصفهان بر ضرورت و اهمیت برقراری امنیت و احساس آن در جامعه تأکید و بیان داشت: خوشبختانه برخورد قاطع با هرگونه ناامنی هم از مطالبات عمومی از مسؤولان بوده و هم هیچ‌گونه مناقشه‌ای در آن متصور نیست.

وی افزود: اعضای ستاد باید با شناسایی مناطق جرم‌خیز و اراذل و اوباش و اشرار شاخص و با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها، مبارزه و برخورد مقتدرانه با این‌گونه افراد را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و هرگونه جرم مرتبط با مسائل امنیتی را از ابتدا تا حصول نتیجه قطعی و قانونی مدیریت دقیق انتظامی، اطلاعاتی و قضایی کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان همچنین از حفظ و افزایش اختیارات قانونی پلیس در حوزه برخورد با جرائم خشن خبر داد و افزود: در دادگستری استان نیز شعب ویژه با قضات باتجربه و مجرب اعم از دادسرا و محاکم به این امر اختصاص یافته و کلیه مراحل رسیدگی به این‌گونه جرائم با مدیریت دادستان رئیس محاکم عمومی و انقلاب و رییس‌کل دادگستری به صورت جدی پیگیری شده و به نتیجه نهایی خواهد رسید.

خسروی وفا با اشاره به اینکه هیچ‌گونه حاشیه امنی برای متجاوزان و متعرضان به امنیت و نوامیس مردم در استان وجود نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: تمام تدابیر و اقدامات لازم در حفظ و افزایش امنیت و احساس امنیت عمومی در این ستاد اندیشیده شده و کانون‌های اراذل و اوباش شناسایی و متلاشی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: کمیته‌ای فرعی و تیم ویژه از بهترین و مجرب‌ترین نیروهای ویژه نظامی و انتظامی تحت نظارت این ستاد مسؤولیت اجرایی شدن مصوبات آن را عهده‌دار خواهند شد.

انتهای پیام/63058/صا

نظر شما