شناسهٔ خبر: 11362049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

رییس پلیس پیشگیری ناجا :

امنیت یك اصل اجتناب ناپذیر است

صاحب‌خبر -
تین نیوز | رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: افتخار پلیس به بهره مندی از فناوری های نوین ، حرفه گرا بودن، مسئولیت پذیر و دارای قدرت اقناعی زیاد با هدف مشاركت جویی و مشاركت پذیری است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سردار محمد شرفی رییس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم معارفه  فرمانده پلیس راه آهن كشور با بیان اینكه امنیت براساس نظریه نخبگان مهمترین عامل رشد اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی است، گفت: بدون امنیت هر گونه فعالیتی موجب شكست خواهد شد بنابراین ما بایستی امنیت را اول در درون خود ایجاد كنیم و ضمن ارتقای مراحل ایمانی و دینی خود، امنیت را كه یك اصل اجتناب ناپذیر است در زندگی اجتماعی خود پیاده كنیم.

وی تاكید كرد: امنیت یك اصل اجتناب ناپذیر در زندگی جمعی و بهره مندی انسان ها از مزایای حیات بشری و وسیله ای برای رشد و تكامل انسان ها است.

سردار شرفی تصریح كرد: امنیت امروزه برای كسانی كه این ماموریت را بر دوش می كشند افتخار بزرگی است چرا كه امنیت را برای مردم كشور خود به ارمغان می آورند.

وی اظهار كرد: افتخار پلیس امروز به بهره مندی از فناوری های نوین ، حرفه گرا بودن، مسئولیت پذیر و دارای قدرت اقناعی زیاد با هدف مشاركت جویی و مشاركت پذیری است.

شرفی با بیان اینكه امروز اقدامات جزیره ای پاسخ نمی دهد، عنوان كرد: امروزه اندیشه ها جامعه نگر شده است بنابراین ما بایستی از ظرفیت ها استفاده كنیم و پلیس در این میان مشاركتی و مردمی جایگزین رویه های قبلی شده است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا افزود:پلیس جامعه محور و مشاركتی در یك چارچوب مبتنی بر تعامل و خلاق با شهروندان و همكاران خود می تواند به حل مسائل جامعه برای ایجاد نظم و امنیت در حوزه های مختلف كمك كند كه پیش شرط آن قدرت نرم اقناعی در كشور با تغییر نگرش جامعه و تعمیم كارهای پلیس با بكارگیری روش ها جدید است.

نظر شما