شناسهٔ خبر: 10929590 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

ذوالنور و یامین‌پور؛ کاندیدای مجمع رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب در قم

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور و دکتر وحید یامین بعنوان کاندیدای اصلح مجمع رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قم انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

 

بی باک نیوز: امروز عصر جلسه مجمع رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اکثریت اعضا برگزار شد و در ابتدا کاندیدای تهران و پس از آن کاندیدای قم در دستور بررسی و نظرسنجی اعضا قرار گرفتند.

اعضا به اتفاق نسبت به حضور برخی افراد در لیست اولیه ائتلاف اصولگرایان در تهران، ابراز نگرانی کردند.

 

دبیر مجمع با ابراز نگرانی از لیست ائتلاف اصولگرایان تهران ابراز داشت: اغلب افراد لیست اولیه ائتلاف اصولگرایان قابل توجیه و شاخص هستند اما حدود هفت نفر اسمشان در لیست است که حتی خبرنگاران که به جزئی ترین مسائل آگاه هستند، هیچ کدام آنها را نمی شناسند و این موجب بی اعتمادی مردم و شائبه سهمیه بندی حزبی را ایجاد می کند.

 

وی افزود: امیدواریم آن چند نفری که هیچ سابقه و روزمه مشخصی ندارند و در حد و اندازه نمایندگی مردم تهران نیستند؛ کناره گذاشته شوند و افراد باتجربه‌تری چون آقایان سید محمد حسینی، روح الامینی، حسین طلا، نجابت ، نوباوه، کوچک زاده و امثال این بزگواران جایگزین شوند تا هم اعتماد عمومی بیشتر جلب شود و هم شائبه سهم خواهی از بین برود.

 

گفتنی است؛ اعلام نظر درباره لیست تهران به جلسه بعدی مجمع و پس از اعلام نهایی لیست ائتلاف اصولگرایان موکول شد.

در ادامه کاندیدای حوزه انتخابیه قم در دستور بررسی و نظرسنجی اعضا قرار گرفتند که نهایتا بعد از حدود دو ساعت بحث و بررسی، اعضا به اتفاق آرا حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور و دکتر وحید یامین را بعنوان کاندیدای اصلح و مورد تائید خود انتخاب کردند.

 

انتخاب سومین کاندیدای لیست این مجمع بدلیل اختلاف نظر اعضا بر روی گزینه سوم و احتمال کناره گیری حجت الاسلام آشتیانی بدلیل بیماری به جلسه بعدی این مجمع موکول شد.

 


گفتنی است؛ اعضای این مجمع قرار است در جلسه بعدی از بین گزینه‌های دیگر، سومین کاندیدای مورد حمایت لیست خود را انتخاب کنند.

 

 

نظر شما