شناسهٔ خبر: 10434721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محکوميت حمله تروريستي جاکارتا

سخنگوي وزارت خارجه ايران انفجاهاي تروريستي اخير در جاکارتا را به‌شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -
محکوميت حمله تروريستي جاکارتابه گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، جابري انصاري با ابراز همدردي با خانواده هاي قربانيان و ملت و دولت اندونزي، ابراز اميدواري کرد: اين اقدامات غيرانساني خللي در اراده ستودني ملت بزرگ اندونزي براي ادامه ترويج چهره نوراني اسلام ايجاد نکند. 

سخنگوي وزارت امور خارجه افزود: اينگونه اقدامات تروريستي در کشوري که اعتدال و ميانه روي از خصايص بارز مردم آن است و همواره يکي از پيشگامان ماموريت هاي صلحباني سازمان ملل متحد در جهان بوده است، بار ديگر ثابت کرد که تروريسم و افراط گرايي حد و مرز ندارد و بايد با عاملان و حاميان و ترويج دهندگان آن به صورت جدي برخورد شود. 

جابري انصاري با اعلام اينکه جمهوري اسلامي ايران با تجارب انبوه خود در زمينه مبارزه با تروريسم در کنار ملت و دولت اندونزي قرار دارد، بار ديگر بر ضرورت مبارزه يکپارچه و جهاني با پديده شوم تروريسم و افراط گرايي خشونت‌بار و لزوم ايجاد عزم و اراده جدي بين المللي براي ريشه کني آن در تمامي نقاط جهان تاکيد کرد.
 گفتني است در چند انفجار شدید در اطراف دفتر سازمان ملل متحد در مرکز جاکارتا پایتخت اندونزی ، هفت نفر کشته و حدود 20 نفر نيز زخمي شدند.

نظر شما