شناسهٔ خبر: 10416793 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عده اي هنوز سنگ فتنه گران را به سينه مي زنند

عجيب است عده اي هنوز در داخل کشور سنگ فتنه گران را به سينه مي زنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما به نقل از روابط عمومي ديوان عدالت اداري، حجت الاسلام والمسلمين منتظري در جلسه هيات عمومي ديوان افزود : اخيرا يکي از مسئولان عاليرتبه سياسي آمريکا تصريح کرده است که ما در جريان اتفاقات سال 1388 کوتاه آمديم و بايد بيش از اين از مخالفين نظام حمايت و دفاع مي کرديم.
رئيس ديوان عدالت اداري گفت : با اين اظهارات دلسوزي ما براي کساني است که براي به دست آوردن پست و مقام، جامعه را گمراه و با بيان حرف هايي که مورد پسند غرب و آمريکاست، در جامعه و امت اسلامي ايجاد اختلاف مي کنند.
وي با بيان اينکه اينان به تعبير قرآن دين خود را به دنيا مي فروشند، افزود : دشمن همواره براي ريشه کن کردن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حال فتنه گري است و اگر هوشيار نباشيم و تامل نکنيم، گرفتار اين فتنه ها خواهيم شد.
حجت الاسلام والمسلمين منتظري گفت: براي مقابله با اين فتنه ها مسير صلاح و درست اين است که جامعه به خصلت سداد يعني درستکاري، راستگويي، تعقل و استقامت در امور آراسته شود.
وي با اشاره به اينکه اگر جامعه اي مبناي فکري و اساس کارش معارف الهي باشد، دچار انحطاط نخواهد شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهي عده اي در داخل دل به معارف و ارزش هاي غربي مي دهند و از معارف ديني فاصله مي گيرند، بي شک نتيجه چنين روندي اضمحلال و انحطاط در جامعه است.
رئيس ديوان عدالت اداري افزود: آسيب شناسي ما در جوامع اسلامي و غربي حاکي از آن است که جامعه اي که از معنويات و از روحيات و خصلت هاي انساني و الهي به دور باشد، جامعه رو به کمال نخواهد بود، ولو اينکه در ظاهر پيشرفت داشته باشد.
حجت الاسلام منتظري با توجه به اخبار و رويدادهايي مبني بر آمار بالاي آزار و اذيت جنسي در کشورهاي اروپايي و ناتواني آنان در حل مساله مهاجران جنگي و اظهار عجزشان در اين ارتباط، همه اين گرفتاريها را ناشي فاصله گرفتن از معنويت و دين دانست.

نظر شما