شناسهٔ خبر: 10271866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بررسی برگزاری الکترونیکی انتخابات در ۹ کلان‌ شهر

سخنگوی شورای نگهبان از وعده وزیر کشور برای اخذ تائیدیه‌ های مربوط به امنیت سیستم انتخابات الکترونیکی ظرف ۱۰ روز از نهادهای مورد توافق در جلسه امروز اعضای شورای نگهبان با وزیر کشو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری فارس، ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان از جلسه صبح امروز این شورا با رحمانی فضلی وزیر کشور و کارشناسانی از این وزارتخانه خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه پیشنهاد رسمی وزارت کشور درباره برگزاری 

الکترونیکی انتخابات در 9 کلان‌ شهر کشور بررسی شد.

ابراهیمیان افزود: با توجه به مشکلاتی که در اجرای برنامه زمانی پیشنهادی وزارت کشور درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود داشت، نگرانی شورای نگهبان در این خصوص که وزارت کشور نتواند به موقع تأئیدیه‌ های لازم را درباره سیستم انتخابات الکترونیکی بگیرد، مطرح و اعلام شد.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: وزیر کشور در این جلسه قول داد که ظرف مدت 10 روز از نهادهای مورد توافق، تأئیدیه‌های مربوط به امنیت سیستم انتخابات الکترونیکی را اخذ و به شورای نگهبان اعلام کند.

او گفت: اگر امنیت سیستم انتخابات الکترونیکی اعلام شود آن زمان شورای نگهبان نظرش را درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی در 9 کلان شهر کشور اعلام می‌ کند.

ابراهیمیان گفت: در این جلسه کارشناسان وزارت کشور و همچنین کارشناسان شورای نگهبان گزارشات فنی خود را درباره انتخابات الکترونیکی ارائه کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما