شناسهٔ خبر: 840751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه :

رسالت مهم فعالان قرآنی بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: هدف از برگزاری دوره‌های طرح فعالان قرآنی در آذربایجان غربی بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم خلیل رضائیه بعد از ظهر امروز در دیدار شهردار ارومیه با فعالان قرآنی که در ساختمان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: دوره جوانی و نوجوانی یکی از دوره‌های حساس زندگی بشر بوده که این دوران موجب شکل‌گیری اعتقادات جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن نقش اصلی در شکل‌گیری شخصیت انسان‌ها دارد، افزود: خانواده مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد را در شکل‌گیری اعتقادات جوانان دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: جوانان امروز بر خلاف جوانان دوره انقلاب در هدف حملات اعتقادی و شخصیتی هستند که باید مراقب باشند تا مورد هجمه فرهنگی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه جایگاه قرآن باید در خانواده‌ها احصاء شود چرا که تحکیم خانواده بر اساس مکتب قرآن، آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی استوار است، اظهار داشت: وظیفه جوانان و مسلمان ایرانی این بوده که با مکتب الهی، اسلامی و قرآنی که از مبداء وحی نازل شده و در اختیار جوانان قرار گرفته آشنا شده و در زندگی خود به کار گیرند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه هدف تهاجم فرهنگی انحطاط اعتقادات بشریت و نابودی زندگی انسان ها است، تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره‌های طرح فعالان قرآنی در آذربایجان غربی بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: تمام مسئولان و مردم به‌ویژه جوانان باید به منظور ارتقای فرهنگ قرآن و حفظ آموزه‌های دین تلاش کرده و در براندازی اهداف شوم هجمه‌های فرهنگی گام بردارند.

انتهای پیام/61003/ت20/آ3004

نظر شما