شناسهٔ خبر: 59316608 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرجی روبرتو: هرگز نباید کار رئال را تمام شده بدانیم

سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با نتیجه 2-1 رئال مادرید را شکست داد تا بیش از پیش به قهرمانی لالیگا نزدیک شود. سرجی روبرتو که در واپسین ثانیه های نیمه اول بازی زننده گل مساوی تیمش بود، نقش مهمی در این پیروزی داشت و در پایان تاکید کرد که از این پیروزی بسیار خوشحال است و آن را در راستای هدف نهایی یعنی قهرمانی آخر فصل دانست.

بارسلونا با پیروزی امشب فاصله خود با رئال را به 12 امتیاز افزایش داد. سرجی روبرتو با این وجود تاکید کرد که هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است. او گفت: "شما هرگز نمی توانید از الان چنین چیزی را با قاطعیت بگویید. بازی های زیادی باقی مانده است و هرگز نمی توانید کار رئال را تمام شده بدانید."

1834035

او ادامه داد: "برد مهمی بود و حالا جبران فاصله 12 امتیازی دشوار است اما همه چیز به خود ما بستگی دارد و این خیلی خوب است."

سرجی روبرتو که در این بازی گل اول بارسا را زد جای خود را در دقیقه 77 به فرانک کسیه داد که زننده گل دوم آبی اناری ها بود. او در این رابطه گفت : "امشب یا من باید فیکس می شدم یا فرانک کسیه و در نهایت هر نفرمان گل زدیم."

1834036

روبرتو در مورد گل دقایق واپسین تیمش که پیروزی را به ارمغان آورد گفت: "ما بعد از گل آسنسیو که متوجه نشده بودیم آفساید است به خودمان آمدیم و سپس توانستیم گل بزنیم که طعم بسیار دلچسبی داشت. پیروزی در لحظات پایانی همیشه حس خوبی دارد."

او که اخیرا قرارداد خود با بارسا را تا سال 2024 تمدید کرد در خصوص ادامه راهش در این تیم گفت: "بسیار خوشحالم که به کار خود در بارسلونا ادامه خواهم داد. من فقط در این باشگاه بازی کرده ام و از ژاوی، هیئت مدیره و رئیس باشگاه تشکر می کنم. اکنون بعد از برد دلچسب امشب می توانیم با آرامش در تعطیلات استراحت کنیم."