شناسهٔ خبر: 57566027 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه آرادان:

خیانت‌کنندگان با مشت آهنین ملت و نیروهای مسلح روبرو خواهند شد

آرادان– امام جمعه آرادان با بیان اینکه ایران برای برپایی نظام فاطمی و علوی هزینه‌های زیادی داده است، گفت: خیانت‌کنندگان با مشت آهنین ملت و نیروهای مسلح روبرو خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به وضعیت امروز کشورمان، ابراز کرد: این روزها شاهد خباثت‌های استکبار گران جهانی، آل صعود خبیث و سگ هار آنها در منطقه یعنی اسرائیل هستیم.

وی با بیان اینکه در کنار این گروه، ضد انقلاب داخلی نیز وجود دارند که البته تعدادشان اندک است و نهایتاً ۳۰۰ هزار نفر هستند که در کل کشور آشوب به راه انداختند، چاقو زدند، تیراندازی کردند، جنایت کردند، افزود: شهید عجمیان شهید طلبه در همین ایام فاطمیه در محاصره ۴۰ نفر اوباش قرار گرفته و آنقدر سنگ باران و لگد باران می‌شود تا ایشان به شهادت می‌رسد لذا این مظهر خباثت‌های اینان است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه توحش این افراد آنقدر است که بدن نیمه جان شهید عجمیان را مانند بدن حضرت مسلم (ع) روی زمین می‌کشیدند، گفت: این کار از جنایت کاران و افراد خبیث که خوی وحشی‌گری دارند برمی‌آید.

شریفی نیا با بیان اینکه ۴۷ درصد از افرادی که در خیابان‌ها هستند مشکلات خانوادگی داشته و فرزند طلاق و آلوده به مواد مخدر و مشروبات الکی بودند، ابراز کرد: فقط ۱۷ درصد از اغتشاش‌گران دانش آموزان و دانشجویان بودند که آن‌ها هم به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرزندان ما هستند که فریب خوردند و احیاناً پول دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تمام این مسائل را ملت ایران می‌بینند اما باز هم عده‌ای می‌گویند که انقلاب زنان در کشور راه افتاده است، افزود: آمارها نشان می‌دهند که فقط ۱۱ درصد این اغتشاش‌گران از بین خانم‌ها بوده‌اند آن وقت برخی اعلام می‌کنند انقلاب زنان! در حالی که اکثریت زنان ما پیرو حضرت زهرا (س) هستند.

امام جمعه آرادان با طرح این پرسش که در شهرستان آرادان چند مورد کسی بدون روسری در انظار ظاهر شده است؟ بیان کرد: زنان و دختران ما عفیفه و پاک دامن هستند و پیرو سبک زندگی فاطمی، خودشان را مقید می‌دانند.

شریفی نیا ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند بساط این شرارت جمع می‌شود که در حد وسیعی نیز این کار صورت گرفته است و بار دیگر ملت با روحیه بیشتر و ایمان و استقامت بیشتر ظاهر خواهند شد و اغتشاش گران را ادب می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز نخست وزیر و رئیس جمهور عراق از مسئولان ایران اسلامی تشکر می‌کنند که بساط ضد انقلاب را از کردستان عراق جمع کرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه آنهایی که در شرق کشور مانند الهام علی اف نشخوار می‌کنند بدانند که سراغ آنان هم خواهیم رفت و بساط شأن را جمع خواهیم کرد، ابراز کرد: هرکس بخواهد شکاف و رخنه‌ای در بین ملت ایران اسلامی ایجاد کند، آواره می‌شود و هر کس بخواهد خیانت و تعدی به کشور کند با مشت آهنین ملت و نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

شریفی نیا با بیان اینکه این نظام اسلامی برای پایداری نظام فاطمی و علوی هزینه زیادی داده و بنا نیست که به آسانی دست از ارزش‌های خودش بردارد، گفت: ملت همگام هستند همانطور که در هفته گذشته مدام معاندان فراخوان اعتصاب دادند و شاهد بودیم که بازاریان ما با قدرت به کسب و کارشان ادامه دادند و کامیون‌داران و دیگر اقشار هم بر سر کارهایشان حاضر شدند تا نشان دهند که همراه معاندان نیستند.