شناسهٔ خبر: 57509537 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت خراسان رضوی:

انتخابات ۲۳ اتحادیه‌ صنفی در مشهد برگزار نشده است

رییس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر انتخابات هیات رئیسه ۲۳ اتحادیه در شهرستان مشهد انجام نشده و اعتبارنامه دریافت نکرده‌اند. البته از این تعداد انتخابات هشت اتحادیه به زودی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهدی روحانیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتخابات هیات رئیسه واحدهای صنفی شهرستان مشهد اظهار کرد: به طور کلی ۹۶ اتحادیه صنفی در شهرستان مشهد فعالیت دارد که از این تعداد انتخابات هیات رئیسه ۷۳ مورد آن‌ انجام شده و روسای آن‌ اعتبارنامه دریافت کرده‌اند.

وی افزود: سایر اتحادیه‌های صنفی که انتخاباتشان انجام نشده، در کمیته تطبیق شرایط و کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برای بررسی صلاحیت و ادغام احتمالی اتحادیه‌ها قرار دارند.

روحانیان با اشاره به اینکه مساله بررسی صلاحیت‌ها به سرعت در حال انجام است، گفت: به زودی هیات رئیسه این اتحادیه‌ها مشخص و روسای آن اعتبارنامه دریافت می‌کنند. البته امکان دارد یک یا ۲ اتحادیه صنفی از این تعداد ادغام شود.

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هیات اجرایی انتخابات اتحادیه‌ها متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و استانداری خراسان رضوی است که بر روند برگزاری آن نظارت دارند.

انتهای پیام