شناسهٔ خبر: 57509181 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستور دادگستری در تسریع تحویل اموال مال‌باختگان میلیاردی بوکان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور دستور تسریع در تعیین تکلیف و تحویل اموال مال‌باختگان پرونده کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی بوکان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: فردی که اقدام به کلاهبرداری از افراد و صاحبان مشاغل و صنوف مختلف نموده بود و از این طریق اموال آنان را که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد را تحصیل کرده بود دستگیر و با صدور قرار قانونی بازپرس رسیدگی کننده در حال حاضر در زندان بوکان به سر می‌رود.

ناصر عتباتی ادامه داد: اموال کشف شده از این کلاهبردار همگی ضبط و در ۵ انبار بزرگ در بوکان نگهداری می‌شوند و مشتمل بر انواع کالا‌ها و اموال می‌شود که به منظور تسریع در تحویل این اموال به مالکان آن‌ها در بازدید عصر روز دوشنبه از محل این انبار‌ها  دستورات لازم به رئیس دادگستری و دادستان بوکان داده شد تا از این طریق مال‌باختگان هر چه زودتر به اموال خود برسند و بیشتر از این متضرر نگردند.

وی با بیان اینکه این شخص با شگرد‌های خاص با صحنه سازی‌های متنوع و گوناگون اقدام به کلاهبرداری در سطح وسیع و گسترده کرده و اموال مردم را برده است که با تلاش‌های قضایی، اطلاعاتی، انتظامی قسمت اعظمی از این اموال در اختیار دستگاه قضایی هست و در سریعترین زمان ممکن تحویل مالباختگان که از نقاط مختلف کشور می‌باشند خواهد شد.