شناسهٔ خبر: 57443791 - سرویس فرهنگی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترفند جالب یک دختر برای موفقیت در مصاحبه شغلی پر بازدید شد

یک دختر با انتشار فیلمی از خود در تیک تاک در مورد شگرد موفقیت در مصاحبه‌های شغلی توانست نظر میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جلب کند.

صاحب‌خبر -

مصاحبه کاری برای هر فردی استرس زا و مهم است و هر فردی به دنبال راه حلی مطمئن برای موفقیت در آن می‌گردد. در روز‌های اخیر یک دختر جوان در تیک تاک فیلمی را منتشر کرده و از کاربران پرسیده که به نظر آن‌ها مهمترین سوالی که می‌تواند در یک مصاحبه کاری موثر باشد چیست و بعد مدعی شده که خودش سوالی را می‌داند که می‌تواند هر مصاحبه کننده و طرف کاری را مجاب به پذیرش شما بکند.
این ویدئو در روز‌های گذشته به یکی از پربازدیدترین ویدئو‌های تیک تاک تبدیل شده و با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است.
وی قبل از اینکه به ترفند طلایی خود در مصاحبه‌های کاری اشاره‌ای کند از کسانی که این ویدئو را می‌بینند خواسته که در مصاحبه‌های کاری خود عادی باشند و تلاش کنند به هیچ عنوان استرس و ترس نداشته باشند.
وی در انتها گفته، اما قبل از اینکه کارتان در مصاحبه تمام شود من به شما پیشنهاد می‌کنم یک سوال کلیدی را بپرسید: "آیا نگرانی‌هایی در مورد من وجود دارد که بتوانیم قبل از پایان این مصاحبه آن‌ها را رفع کنیم؟ "
این کاربر مدعی شده این سوال "ترفند مخفی" او برای موفقیت در هر مصاحبه کاری است و در همین ویدئو به سایر کاربران گفته "این جمله کار می‌کند، حتما آن را امتحان کنید! "

منبع: ladbible