شناسهٔ خبر: 57355040 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته بسیج

فرمانده انتظامی کردستان در پیامی هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و مردم شریف استان و ماموران انتظامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

سردار " علی آزادی" با ارسال پیامی هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و مردم شریف استان کردستان تبریک گفت.

در متن پیام سردار" علی آزادی" آمده است:

بسیج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له الفداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است. «مقام معظم رهبری»

هفته "بسیج" تندیس پایداری، نماد عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت و بزرگترین ضرورت برای استمرار امنیت در این کشور است و شکی نیست که همین تفکر می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش نماید و یار و همراه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شود.

بسیجی بودن تنها به اسم نیست بلکه همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند مجاهدان فی سبیل الله محسوب می‌شوند، همانطور که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: "بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند".

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

نمونه اخیر رشادت، ایثار و از خودگذشتگی و سلحشوری نیرو‌های جان برکف بسیجی در جریان اغتشاشات اخیر به نمایش گذاشته شد، جایی که این نیروی مخلص و ولایی در کنار برادران و همرزمان خود در مجموعه فراجا توانستند مقابل اغتشاشگران ایستاده و امنیت و آرامش را دوباره به کشورمان هدیه کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته گرامیداشت مقام بسیج و بسیجی را حضور بسیجیان دریادل و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص را مسئلت می‌نمایم.