شناسهٔ خبر: 56428249 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

پاتر: نمی‌توانم در چلسی همه را راضی کنم

مهرداد میرزایی

گراهام پاتر می‌گوید هیچ ابایی از کار در چلسی ندارد زیرا مالکان جدید به او در این تیم اعتماد کامل دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، گراهام پاتر که به جای توماس توخل هدایت چلسی را بر عهده گرفته است موظف است تا این تیم را به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برگرداند. آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حدود ۲۵۰ میلیون پوند خرج کردند ولی این تیم نتیجه نگرفت و در نهایت توماس توخل از هدایت چلسی برکنار شد. 

اما پاتر که اولین حضور او روی نیمکت چلسی در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک برابر سالزبورگ همراه بود در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: من فکر می‌کنم اولین چیزی که باید بگویم این است که تغییر در هر چیزی هم می‌تواند خوب باشد و هم می‌تواند بد باشد. در کل حضور من در چلسی چالش برانگیز است و می‌دانم باید چه اقداماتی کنم. نام و اعتبار باشگاه‌ها در لیگ هیچ چیزی را  برای شما تضمین نمی‌کند. شما می‌توانید ببینید، باشگاه‌های زیادی هستند که پول زیادی خرج کرده‌اند و به چیزهایی که شاید می‌خواستند دست پیدا نکرده‌اند.

او در ادامه گفت: باید در وهله اول همه چیز را مرتب کنیم، همه با هم کار کنند و استراتژی مشخص شود. من نمی‌توانم نظر همه مردم را جلب کنم و همه را راضی کنم. من فقط می‌توانم روی آینده تمرکز کنم. 

چلسی پس از شروع ناامیدکننده فصل در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد. به نظر می‌رسد که مالکان چلسی نتیجه این فصل را برای ارزیابی گراهام پاتر مهم نمی‌دانند.

چلسی باید در هفته هشتم لیگ برتر به دیدار کریستال پالاس برود که این دیدار در سلهرست پارک زمین پالاس برگزار می‌شود.

انتهای پیام