شناسهٔ خبر: 56428163 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در لیست نیست!

عیسی این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بیشتر مشغول بدنسازی است یا دور زمین می‌دود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که یک هفته از بازگشت عیسی آل‌کثیر به تمرینات پرسپولیس می‌گذرد، اخبار متناقض در مورد او زیاد شنیده می‌شود و هنوز مشخص نیست واقعاً به اسکواد پرسپولیس باز خواهد گشت یا نه. از یک سو خبر می‌رسد که یحیی با بازگشت مشروط او موافق است و از سوی دیگر خبر می‌آید که گل‌محمدی تصمیمی درباره عیسی نگرفته و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار اوست. 
آل‌کثیر، نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به خاطر مصدومیت از دست داد و به خاطر دیر راضی شدنش برای جراحی زانوی خود نیم‌فصل نخست این فصل را هم از دست داده هرچند قراردادی هم با باشگاه پرسپولیس ندارد.
عیسی این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بیشتر مشغول بدنسازی است یا دور زمین می‌دود. به نقل از ایران ورزشی ، او دو، سه روز قبل در حاشیه تمرین پرسپولیس به یکی از اعضای باشگاه گفت: «شرایط بدنی‌ام خیلی خوب است و بهتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کردم. با این حساب نیم‌فصل دوم می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. مطمئن باشید برمی‌گردم و می‌ترکانم.»
از پرسپولیس خبر می‌رسد که احتمال بازگشت آل‌کثیر به لیست پرسپولیس زیاد است و به احتمال فراوان او را در نیم‌فصل دوم با لباس پرسپولیس خواهیم دید.