شناسهٔ خبر: 56427198 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کمترین تغییرات نسبت به بازی قبل

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با گل‌گهر

انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فیفادی و بازی‌های ملی، رقابت های لیگ برتر نیز دوباره از سر گرفته می شود و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته، تیم های رده دوم و سوم یعنی گل گهر و استقلال در استادیوم شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال در دیدار قبل برابر نساجی، بهترین نمایش فصل خود را ارائه کرد و به همین دلیل تصور می شود که ساپینتو کمترین تغییرات ممکن را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

با توجه به حضور سه بازیکن در اردوی تیم ملی، استفاده از این نفرات تنها نکته مبهم در ترکیب آبی‌هاست که به نظر می رسد ساپینتو از حسینی در ترکیب تیم بهره گیرد و صالح حردانی و ابوالفضل جلالی کار را از روی نیمکت آغاز کنند.

* حسینی همچنان گلر شماره یک
سیدحسین در دیدار برابر سنگال روز فوق‌العاده‌ای را سپری کرد و امروز نیز از این بازیکن در دروازه آبی‌ها استفاده خواهد شد. کاپیتان استقلال در تلاش است که با ادامه روند خوب خود و درخشش در ترکیب تیم، به گزینه‌ای جدی برای حضور در قفس توری تیم ملی در جام جهانی تبدیل شود.

* خط دفاعی باز هم بدون تغییر
رافائل سیلوا و عارف غلامی در خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی داشته‌اند. چنانچه اشتباهی که در دیدار قبل برابر نساجی که منجر به خطای پنالتی شد، نادیده بگیریم، آنها در بازی های گذشته رضایت هواداران را به دست آورده اند. این 2 بازیکن امروز نیز از ابتدا برای آبی‌پوشان به میدان می روند.

* حضور دوباره سلمانی و یامگا در چپ و راست
ابوالفضل جلالی که مقابل اروگوئه از ابتدا به میدان رفته بود و اتفاقا خوب نیز ظاهر شد، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند تا جعفر سلمانی بازیکنی باشد که در ترکیب اصلی قرار می گیرد. در سمت راست نیز صالح مجددا نیمکت‌نشین شده تا کوین یامگا برای چندمین بازی متوالی در پست وینگ بک راست به میدان برود.

* زوج روزبه و مهدی‌پور در خط میانی
روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور به مانند دیدار قبل، امروز نیز در خط میانی انجام وظیفه خواهند کرد. بازیکنانی که روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و امروز در سیرجان، کار سختی را برابر هافبک های گل گهر در پیش خواهند داشت. آرش رضاوند نیز یک خط جلوتر از این نفرات بازی خواهد کرد.

* حضور فیکس وینگرهای بوشهری
مهدی قایدی و محمد محبی 2 وینگر بوشهری استقلال، در مسابقه گذشته خوش درخشیدند. 2 بازیکنی که انگیزه بی‌پایانی برای جلب نظر کارلوس کی‌روش و حضور در فهرست تیم ملی برای جام جهانی دارند و باید در هفته‌های باقیمانده تا شروع بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان، توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

* در انتظار درخشش دوباره بابایی
پیمان بابایی که در دقایق پایانی نیمه نخست برابر نساجی مصدوم شد، توانسته است با بهبودی از این آسیب‌دیدگی، به تمرینات تیم بازگردد. او که این روزها آماده به نظر می‌رسد، در صورتی که با نظر ساپینتو از ابتدا به میدان برود، امید اول گلزنی استقلال خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور– آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – پیمان بابایی