شناسهٔ خبر: 56389212 - سرویس اجتماعی
منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مامور فداکار به دل آتش زد

مامور فداکار پلیس برای نجات مرد گرفتار در آتش، جانش را به خطر انداخت و منجی آن مرد شد. مامور پلیس در جریان عملیات نجات، از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جام‌جم آنلاین، سرهنگ علی اسفندیاری، فرمانده انتظامی ارزوئیه در تشریح این خبر گفت: عصر روز جمعه پس از گزارش وقوع آتش‌سوزی به پلیس در خانه‌ای در روستای وکیل‌آباد بلافاصله واحد گشت انتظامی این منطقه به سرپرستی فرمانده پاسگاه به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند خانه‌ای به دلیل ترکیدن پیک‌نیک دچار آتش‌سوزی شدید شده و صاحبخانه در میان شعله‌های آتش گرفتار شده است و راهی برای خروج از میان آتش ندارد. بلافاصله فرمانده پاسگاه با از خودگذشتگی برای نجات فرد گرفتار در آتش وارد خانه شد و او را به خارج از خانه انتقال داد، اما خودش از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شد. این مامور فداکار همراه با فرد مصدوم راهی بیمارستان شدند.
ستوان‌یکم جواد خالویی، مامور فداکار پلیس در این حادثه دچار مشکل تنفسی و سوختگی دست و پا شده است. صحبت کردن برایش سخت است و در حالی که بریده بریده صحبت می‌کند، درباره حادثه گفت: به دلیل استفاده زیاد اهالی شهرستان ارزوئیه و روستا‌های اطراف از سیلندر‌های گاز مایع، بلافاصله پس از اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی، خود را جای شهروند حادثه دیده تصور کردم و با تیم گشت انتظامی عازم محل حادثه شدم.
وی ادامه داد: پس از این که وارد کوچه و محله وقوع حادثه شدیم از همان دور با دیدن شعله‌های آتش متوجه شدت آتش‌سوزی شدم. به مقابل خانه که رسیدیم، از همسایه‌ها شنیدم صاحبخانه در شعله‌های آتش گرفتار شده است. فقط به نجات او فکر کردم و به دل آتش زدم خوشحالم که حضور به موقع ما از حادثه دلخراش یا مرگ این فرد جلوگیری کرد.
 
روزنامه جام جم