شناسهٔ خبر: 56359801 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مدرس حوزه علمیه قم:

حفظ دین نیازمند غیرت دینی است

ابراهیم شریفی

یک مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه حفظ دین نیازمند غیرت دینی است و مردم ما مملو از غیرت دینی هستند، گفت: امروز چیزی که خون مردم را به جوش آورده جسارت به ساحت دین است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی اظهار کرد: تمام تلاش ائمه تشکیل حکومت اسلامی بود تا در سایه‌سار حکومت، دین احیاء شود.

وی با اشاره به اینکه احیای دین بدون وجود و احیای حکومت اسلامی ممکن نیست، ادامه داد: نبی مکرم اسلام پیامبر دست بر سینه سلمان فارسی می‌گذاشت و می‌فرمود همشهری‌های سلمان برادران من هستند که در راه دین می‌مانند و استقامت می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که حکومت اسلامی ایران به دنبال اقامه دین است و زعامت جامعه به دست یک رهبر عالم، عادل و شب زنده‌دار است، خاطرنشان کرد: ما به خون شهدا، امام شهدا و علمایی که مکتب اسلام را به ما رساندند مدیون هستیم.

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه حفظ دین نیازمند غیرت دینی است و مردم ما مملو از غیرت دینی هستند، ادامه داد: امروز چیزی که خون مردم را به جوش آورده جسارت به ساحت دین است. جسارت به مامور نیروی انتظامی جسارت به دین است چون تضعیف نیروی انتظامی تضعیف نظام اسلامی و تضعیف نظام اسلامی، تضعیف دین است.

وی با اشاره به اینکه آنجا که به بسیجی حمله می‌شود و آنان را شهید می‌کنند یا آنجا که شعار ساختارشکنانه می‌دهند جسارت به ساحت دین است، خاطرنشان کرد: مردم ما نمی پذیرند عده‌ای نادان بلوا برپا کنند و به ساحت نورانی دین جسارت کنند.

موسوی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه با وجود مشکلات معیشتی برای انقلاب به میدان آمدند، گفت: جوانان از بیکاری و مشکلات معیشتی دلگیر بوده اما وقتی پای دین است با تمام دلگیری به صحنه می‌آیند. این انقلاب به ظهور امام زمان(عج) خواهد رسید و به حکومت آن حضرت متصل خواهد است.

انتهای پیام