شناسهٔ خبر: 56333209 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول بسیج جامعه کارگری استان زنجان:

قشر کارگری در دفاع‌مقدس جان بر کف به سوی جبهه‌ها شتافتند

الناز آخوندی

مسئول بسیج جامعه کارگری استان زنجان گفت: قشر کارگری همیشه در صحنه حضور دارند و در دوران دفاع‌مقدس نیز جان برکف به سوی جبهه‌ها شتافتند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یحیی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس، با بیان اینکه قشر کارگری همواره در همه عرصه‌ها در حال جهاد است، اظهار کرد: قشر کارگری همیشه در صحنه حضور دارند و در دوران دفاع‌مقدس نیز جان بر کف به سوی جبهه‌ها شتافتند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور را مدیون کارگران زحمت‌کش بوده که با کمترین امکانات برای آبادانی کشور تلاش می‌کنند، افزود: جامعه کارگری ۴۰۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۲۱۲ نفر از این شهدا، شهدای کارگر استان زنجان هستند.

این مسئول در رابطه با برنامه‌های سازمان بسیج کارگری استان زنجان در هفته دفاع‌مقدس، تصریح کرد: فضاسازی محیطی، ارسال پیامک تبریک هفته دفاع‌مقدس، غبارروبی مزار شهدا در سطح استان و شهرستان‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، برگزاری نشست‌های روشنگری جهاد تبیین، بیان خاطرات دفاع‌مقدس در پایگاه‌ها، تجلیل از ایثارگران، برگزاری نشست اخوت کارگری و کارفرمایی با هدف کمک به حل مشکلات واحدها تولیدی و ارتقای کیفیت محصولات از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج جامعه کارگری استان، از برگزاری رزمایش شیفت ایثار کارگران همزمان با هفته دفاع‌مقدس در زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی کارگری بین کارگران واحدهای تولیدی در سطح استان با هدف ارتقای آمادگی جسمی و روحیه نشاط و شادابی در هفته دفاع‌مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام