شناسهٔ خبر: 56070914 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

سیمئونه: امیدوارم درخشش گریزمان ادامه داشته باشد/ پورتو اجازه نداد خوب ظاهر شویم

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی برابر پورتو به ستایش از آنتوان گریزمان پرداخت. او عملکرد پورتو را در این بازی خوب توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، اتلتیکو مادرید در یک بازی جذاب و دیدنی توانست با نتیجه ۲ بر یک پورتو را شکست دهد.

نکته جالب اینکه همه گل های این بازی بعداز دقیقه ۹۰ به ثمر رسیدند. اخراج طارمی در دقیقه ۸۲ باعث شد اتلتیکو مادرید فشار بیشتری آورد و در نهایت هم قفل دروازه‌ها باز شد و اتلتیکو سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

سیمئونه بعد از بازی به ستایش از آنتوان گریزمان پرداخت که گل پیروزی تیمش را در دقیقه ۱۰۳ به ثمر رساند.

سرمربی اتلتیکو گفت: گریزمان در زدن ضربات سر قوی نشان می دهد و امیدوارم که این نقطه قوت او ادامه داشته باشد. او در نیم ساعتی که در میدان حضور داشت ارزش های خود را نشان داد. هنوز معلوم نیست که آیا اگر فرصت حضور او در میدان بیشتر باشد می تواند بهتر از این ظاهر شود یا نه.

او درباره این سوال که این امکان وجود دارد که فرصت گریزمان برای بازی کردن بیشتر شود؟ گفت: چرا که نه! او در ۳۰ دقیقه بسیار خوب است و باید دید که آیا در ۶۰ دقیقه هم همین عملکرد را دارد؟ ما بر اساس واقعیت عمل می کنیم. ما چندین سال است که به هم کار می کنیم و شناخت بسیار خوبی از هم داریم. رابطه‌ای دوستانه و عاطفی با گریزمان دارم اما برای بازی کردن باید بر اساس واقعیت عمل کرد و این آمار و شرایط بدنی است که حضور او را در میدان تضمین می کند.

سیمئونه درباره بازی گفت: باید اعتراف کرد که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. دو تیم فرصت های گلزنی زیادی نداشتند. به نظرم پورتو بهتر ما را تحت فشار قرار داد. آنها هیچ فضایی در اختیار تیم ما قرار  ندادند و این فصل قبل هم تکرار شد. پورتو بسیار خوب حریفان را تحت فشار قرار می‌دهد. آنها اجازه ندادند که ما بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. خوشحالیم که سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

انتهای پیام