شناسهٔ خبر: 55665028 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

گزینه دوم خط حمله پرسپولیس مشخص شد؛ یحیی بالاخره رضایت داد/ مهاجم محبوب استقلالی‌ها در راه پرسپولیس

در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود بعد از اینکه یورگن لوکادیا را جذب کرده، اکنون هدف دیگری را نیز زیر نظر گرفته است؛ بازیکنی که پیش از این نیز موافقت اولیه خود را برای این انتقال اعلام کرده بود و اکنون همه چیز برای این مهم فراهم به نظر می‌رسد.

در شرایطی که پیش از جذب مهاجم هلندی، بحث زیادی درباره انتقال شیخ دیاباته به پرسپولیس وجود داشت، یحیی گل محمدی با استناد به مصدومیت‌های این بازیکن که در آخرین فصل حضورش در لیگ برتر ایران و استقلال، مانع از تکرار آقای گلی و همچنین موفقیتش شده بود، با آن مخالفت کرده بود. این در حالی بود که عملکرد این مهاجم مالیایی در الغرافه باعث شده بود که هواداران پرسپولیس نیز بی میل به این چالش بزرگ نباشند.

یحیی اما بعد از آزمون و خطای چند باره در خط حمله پرسپولیس با جذب مهاجمان خارجی که از دوره درخشان تا برانکو و کالدرون و همچنین خودش بی نتیجه و ناکام مانده بود، اینبار با وسواس ویژه‌ای به دنبال برترین گزینه بود تا موفقیت بزرگی را در فاز تهاجمی تیمش شاهد باشد. به همین منظور تا همین اواخر نسبت به این انتقال موضع منفی خود را نشان داد. با این حال بعد از انتقال قطعی یورگن لوکادیا که از نظر رزومه و کیفیت فنی با سابقه حضور در آیندهوون، برایتون و بوخوم مهاجمی در کلاس جهانی محسوب می‌شود و امکان موفقیت او در لیگ ایران قابل پیش بینی خواهد بود، اکنون به انتقال جدید نیز سیگنال مثبت داده است.

بحث درباره خروج نام شرزود تمیروف و جدایی این مهاجم ازبکستانی به مقصد تیمی دیگر در لیگ برتر ایران نیز به نظر می‌رسد ارتباط زیادی به همین موضوع داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی و وحدت حنانوف را در خط دفاعی در اختیار دارد و یورگن لوکادیا و شرزود تمیروف نیز دو مهاجم دیگر خارجی این تیم محسوب می‌شوند و آنها برای جذب مهاجم خارجی جدید، نیازمند خروج یکی از این بازیکنان هستند که با توجه به ترافیک خط حمله اکنون با حضور مهدی عبدی، یورگن لوکادیا و حامد پاکدل و مهاجم جدید احتمالی، قابل پیش بینی است که شرزود نفر خروجی از این جمع باشد.

یحیی گل محمدی بعد از مخالفت‌‎هایی که خصوص جدایی شرزود و جذب دیاباته داشته، اکنون موافقت خود را با این انتقال با "شرایط خاصی " به سود باشگاه را اعلام کرده است. باید دید این درخواست به دست مدیران باشگاه و رضا درویش رسیده یا خیر و آنها چه زمانی برای این مهاجم مالیایی که پیش از این موافقت و تمایل خود را برای پوشیدن پرسپولیس اعلام کرده، اقدام خواهند کرد.