شناسهٔ خبر: 55655162 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اینجا زندانی شدم؛ می‌خواهم به چلسی بروم!

وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی با چلسی به توافق شخصی دست یافته، اما پیشنهادهای هنگفت این باشگاه از سوی لستر رد شده و این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر که هر دو پس از پایان قراردادشان به ترتیب راهی بارسلونا و رئال مادرید شدند، چلسی به دنبال تقویت ترکیب خود در خط دفاعی بوده و این باشگاه هفته گذشته با وسلی فوفانا مدافع فرانسوی و جوان لسترسیتی از نظر شخصی به توافق رسیده است. اما پیشنهادهای هنگفت 60 و 65 میلیون پوندی چلسی برای خرید این بازیکن از سوی لستر رد شده و آنها هنوز تمایلی به توافق با باشگاه لندنی نشان نداده اند.

وسلی فوفانا تصور می کند مدیران لستر با زدن برچسب 85 میلیون پوندی روی این بازیکن، می خواهند او را از انتقال به استمفوردبریج منصرف ساخته و برای فصل بعد حفظ کنند. البته فوفانا به تازگی و در ماه مارس با تمدید قرارداد پنج ساله با لستر موافقت کرده بود، اما حالا مشتاق انتقال به استمفوردبریج و دریافت دستمزد 200 هزار پوندی در هفته بوده و لسترسیتی تا امروز که انعطافی در این رابطه نشان نداده است.

فوفانا در شروع این فصل جای ثابتی در ترکیب لستر داشته و 90 دقیقه در روز اول تساوی 2-2 در خانه مقابل برنتفورد بازی کرد و این اتفاق در دیدار با آرسنال نیز رخ داد. تلاش چلسی برای جذب فوفانا ادامه دارد، اما در حال حاضر که به نظر می رسد لسترسیتی هیچ علاقه ای به فروش این بازیکن نشان نداده است. چلسی تا امروز موفق به جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی با مبلغ سی‌وچهار میلیون پوند شده، اما توماس توخل قصد دارد یک مدافع دیگر را نیز به ترکیب خود اضافه کند و چلسی پیش از این شانس جذب بازیکنانی چون ناتان آکه، ماتیس دی لیخت، ژول کُنده و پرسنل کیمپمبه را از دست داده است.