شناسهٔ خبر: 55654257 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هافبک ایتالیایی در لندن؛

خرید بعدی چلسی در تابستان قطعی شد

چزاره کاسادی، هافبک 19 ساله اینتر، با انتقالی در مجموع 20 میلیون یورویی و قراردادی شش ساله، به زودی لباس باشگاه چلسی را به تن خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در هفته‌های اخیر تمایل زیادی به خرید چزاره کاسادی، ستاره جوان نراتزوری نشان داده بود و به نظر می‌رسد سومین پیشنهاد باشگاه انگلیسی بالاخره مورد قبول نراتزوری قرار گرفته است. باشگاه اینتر قیمت فروش چزاره کاسادی را 15 میلیون یورو به اضافه پنج میلیون پاداش تعیین کرده و به نظر می‌رسد چلسی مشکلی برای پرداخت این رقم ندارد. مدیران باشگاه اینتر از این قرارداد برای هموار کردن ادامه حضور روملو لوکاکو در سن سیرو استفاده می‌کنند. اسکای اسپورتس مدعی شد که انتقال این هافبک 19 ساله و ایتالیایی به چلسی قطعی شده است.

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و تنومند اینتر تابستان سال گذشته و با مبلغ 113 میلیون یورو به چلسی فروخته شد. اما دوران حضور این بازیکن در لندن خوب پیش نرفت و لوکاکو یک سال بعد به صورت قرضی و با مبلغ 10 میلیون یورو به اینتر برگشت. هر دو طرف از همین حالا خواهان ادامه این توافق قرضی هستند و در جریان مذاکرات برای انتقال چزاره کاسادی به چلسی، در مورد تمدید قرارداد روملو لوکاکو به مدت یک فصل دیگر نیز صحبت شده است.

به نظر می رسد هافبک جوان و ایتالیایی اینتر با قراردادی شش ساله راهی استمفوردبریج خواهد شد و می‌تواند در آینده جانشین ستاره‌هایی چون جورجینیو و انگولو کانته در رختکن چلسی لقب گیرد. سیمونه اینزاگی نیز به این بازیکن علاقه داشت، اما مشکلات مالی اینتر باعث شد تا چاره‌ای جز فروش چزاره کاسادی به چلسی وجود نداشته باشد.