شناسهٔ خبر: 55654142 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مشکل من فنی نیست

ادعای جنجالی آسنسیو؛ از بالا دستور دادند بازی نکنم!

مارکو آسنسیو معتقد است مشکل او فنی نیست و به میدان نرفتنش در دو بازی اخیر رئال، تصمیم کارلو آنچلوتی نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد مارکو آسنسیو که سال 2015 به رئال پیوست، تنها یک سال باقی مانده و باشگاه به او پیشنهاد تمدید ارائه نکرده است. 

آسنسیو در سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت به میدان نرفت. اتفاقی که یکشنبه شب نیز تکرار شد و او که در فهرست 19 نفره رئال برای بازی با آلمریا قرار داشت، حتی یک دقیقه نیز فرصت بازی پیدا نکرد. آنچلوتی از هر 5 تعویض خود استفاده کرد و آسنسیو از روی نیمکت شاهد پیروزی 1-2 تیمش بود. 

آسنسیو فصل قبل 2100 دقیقه برای رئال بازی کرد و موفق به زدن 12 گل نیز شد ولی او در مقطع پایانی فصل نیمکت‌نشین شد و این رودریگو بود که جای او را در ترکیب گرفت. پس از دو نیمکت‌نشینی متوالی برابر فرانکفورت و آلمریا، آسنسیو می‌داند که فصل جاری شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت و بهترین راه برای او جدایی است.

طبق ادعای کادنا کوپه، آسنسیو از اینکه در دو بازی اخیر رئال حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته، شگفت زده است و اعتقاد دارد اینکه او نباید بازی کند، دستوری از طرف باشگاه بوده و در غیر این صورت کارلو آنچلوتی از او استفاده می کرد. آسنسیو مدیران باشگاه را مقصر بازی نکردن خود می داند و معتقد است این روشی است برای اینکه او را به جدایی ترغیب کنند. مسلما به سود رئال نیست که آسنسیو فصل جاری بماند و تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. آسنسیو تصمیم کارلتو را درک می کند و به آن احترام می گذارد ولی اطمینان دارد که مشکل او فنی نیست.

واکنش رئال به انتشار این خبر نیز در نوع خود جالب بود. صفحه رسمی توئیتر رئال نوشت:« سال 2016 در چنین روزی، مارکو آسنسیو به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی شد.»