شناسهٔ خبر: 55653789 - سرویس ورزشی
منبع: جوان | لینک خبر

چشم آل‌کثیر به در‌های ورود پرسپولیس/ «عیسی» سرخپوش می‌ماند؟

ایرنا

عیسی آل کثیر در شرایطی که مهاجمی به پرسپولیس اضافه نشود، در این تیم ماندگار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
 عیسی آل کثیر را می‌توان یکی از بازیکنان بدشانس چند سال اخیر پرسپولایس دانست بازیکنی که در بدو حضورش در جمع سرخپوشان پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد و پس از پایان دوران محرومیتش، مصدومیت‌های گاه و بیگاه دست از سر او برنداشت و سرانجام در اوایل لیگ بیست و دوم رباط صلیبی پاره کرد تا بدشانسی او کامل شود.

این، اما پایان کار نبود. آل‌کثیر از انجام عمل جراحی در اوایل کار سر باز زد و معتقد بود که با رباط پاره می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به همین خاطر نیز چندین ماه زمان را از دست داد، اما کادرفنی سرخپوشان هرگز این مساله را نپذیرفت.

سرانجام آل‌کثیر پس از مدت‌ها و البته از دست دادن زمان، راضی شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. او اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین خاطر دستکم به ۶ ماه زمان نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. بدین ترتیب این بازیکن دوران بدنسازی پیش فصل، تمرینات پیش فصل و ۳ ماه اول لیگ بیست و دوم را از دست خواهد داد.

شماره ۷۲ دو فصل اخیر پرسپولیس که این روز‌ها تمریناتش را برای بهبودی دنبال می‌کند، پیشنهاداتی از چند تیم دریافت کرده، اما او منتظر پرسپولیس مانده است. سرخپوشان هم پیگیر وضعیت این بازیکن هستند تا زمان بازگشت او به میادین را بدانند.

آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد. در غیر این صورت او به تیم دیگری خواهد رفت. قرارداد آل کثیر با پرسپولیس به مدت دو فصل بود و حالا امیدوار است تا با تمدید قرارداد سرخپوش بماند چرا که بازیکنی با سن و سال او بازگشتش به جمع سرخپوشان در صورت جدایی خیلی بعید به نظر می‌رسد.