شناسهٔ خبر: 55635644 - سرویس ورزشی
منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) بمب سرخ‌پوشان رسماً منفجر شد؛ لوکادیا در پیراهن جدید پرسپولیس

لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.

صاحب‌خبر -

 یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کرد.

۷۲ ساعت پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس در استانبول، یورگن لوکادیا امروز با خودروی تشریفاتی راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در دیدار با رضا درویش، قرارداد یکساله خود را با قرمز‌های پایتخت امضا کند.

لوکادیای ۲۸ ساله در حالی به جمع سرخپوشان ملحق می‌شود که در دور برگشت فصل گذشته، پیراهن بوخوم را برتن داشت و در چارچوب بوندسلیگا، موفق شد دروازه بایرن مونیخ و دورتموند را باز کند و حالا با پیراهن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس حضور خواهد یافت.

نکته جالب درباره لوکادیا اینکه او تنها خرید این فصل پرسپولیس است که با پیراهن جدید این تیم رونمایی می‌شود؛ او امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.

(عکس) یورگن لوکادیا در پیراهن جدید سرخ‌پوشان

(عکس) یورگن لوکادیا در پیراهن جدید سرخ‌پوشان

لوکادیا عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر خواهد شد تا اولین جلسه تمرین خود را به صورت انفرادی زیر نظر په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پشت سر بگذارد و از فردا در اختیار یحیی گل‌محمدی خواهد بود و احتمالا با دریافت آی تی سی، مشکلی برای بازی با فولاد نیز نخواهد داشت.

(عکس) یورگن لوکادیا در پیراهن جدید سرخ‌پوشان

منبع: ورزش سه