شناسهٔ خبر: 55601369 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

تیم پاراتیراندازی عازم کره جنوبی می‌شود

آمادگی بالای ساره جوانمردی برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی

ظریفه ملک‌پور

مربی ساره جوانمردی از آمادگی بالای این تیرانداز برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی خبر داد و گفت: در این مسابقات بیشتر به دنبال کسب مجوز ورود به قهرمانی جهان امارات هستیم تا کسب مدال.

صاحب‌خبر -

زینب علی اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی، اظهار کرد: برای آماده‌سازی ساره جوانمردی جهت شرکت در جام جهانی کره جنوبی از ابتدای سال تا زمان اعزام ۵ مرحله اردو پیش‌بینی شده بود که وی در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی، روانی و فنی در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان این که هدف ما از شرکت در این مسابقات کسب مدال نیست، گفت: با توجه به این که جوانمردی بعد از پارالمپیک توکیو در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشت و از ابتدای سال تمرینات خود را آغاز کرد، جام جهانی کره جنوبی تدارکات و تجربه خوبی برای این تیرانداز است تا ضمن ارزیابی خود از نظر رکوردی، مجوز ورود به مسابقات قهرمانی جهان امارات را نیز کسب کند، بنابراین تمرکز ما در این مسابقات کسب مدال نیست، هر چند به مدال آوری او امید زیادی داریم.

مربی تیم ملی پاراتیراندازی پیرامون این پرسش که آیا در ۵۰ متر خفیف نیز جوانمردی تیر خواهد زد یا خیر؟ افزود: به دلیل آسیب دیدگی که در کتف داشت، ساره تنها در تپانچه ۱۰ متر بادی در کره جنوبی شرکت خواهد کرد تا آسیب‌دیدگی وی برطرف شود، البته با تمرینات خوبی که داشت شرایط وی راضی کننده است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا جوانمردی از نظر تجهیزات و امکانات با مشکل خاصی مواجه بود یا خیر؟ تصریح کرد: وی چون تحت حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک است امکانات و تجهیزات لازم برای آماده‌سازی او در سایت تیراندازی آزادی فراهم بود و بدون استرس تمرینات خود را پیگیری می‌کرد، البته مشکل اکثر تیراندازان کمبود فشنگ است که ساره چون فقط در ۱۰ متر بادی شرکت می‌کند نیازی به فشنگ نداشت.

وی در پایان از عبدالرضا توسلی خواه (پاراتراپ)، ساره جوانمردی، نسرین شاهی، فائزه احمدی (تپانچه بانوان)، محمدرضا میرشفیعی، مصطفی خادم عبدل آباد (تپانچه آقایان)، محمدرضا امینی، زهر غلامزاده و مبینا مسلمی (تفنگ SH۲ زنان و مردان) و رقیه شجاعی و مهسا حاجی محمدی (تفنگ SH۱ بانوان) به عنوان ۱۱ ورزشکار اعزامی به کره جنوبی نام برد و گفت: این ۱۱ ورزشکار صبح روز یکشنبه ۲۳ مرداد عازم کره جنوبی می‌شوند و مسابقات تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام