شناسهٔ خبر: 55551727 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار قم:

هیچ پروژه نیمه‌تمامی در قم در هفته دولت به بهره‌برداری نمی‌رسد

قم- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: به‌هیچ‌عنوان نباید پروژه‌های نیمه‌تمام برای هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد و یا پروژه‌هایی که قبلا به هر نحو افتتاح شده‌اند، نباید مجددا در لیست افتتاح باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم است و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: باید در راستای امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام گام برداریم و اطلاع‌رسانی از خدماتی که توسط دولت ارائه‌شده می‌تواند در این راستا موثر باشد.

 وی در ادامه ابراز کرد: مصوبات سفر ریاست‌جمهور و سفرها و بازدیدهای استاندار ظرفیت بسیار خوبی را برای مردم قم ایجاد کرده است که اگر به‌درستی اطلاع‌رسانی شود، قطعا موجبات امید و رضایت را در مردم ایجاد خواهد کرد.

قریشی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای هفته دولت، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از ابزارهای مختلف برای ارتباط و تعامل با مردم استفاده کنند و در این میان حضور میدانی و صحبت چهره به چهره با مردم بسیار ضروری است، ضمن آنکه در برنامه‌ها باید از هرگونه تشریفات و هزینه‌های زائد جلوگیری شود.