شناسهٔ خبر: 55551698 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار قم:

مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض در آزادراه قم-گرمسار مرتفع شود

قم- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند، دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابراهیم معتمدی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل‌ونقل راه‌های استان که با موضوع بررسی وضعیت ایمنی آزادراه قم-گرمسار برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت و برنامه برای تمام راه‌های درون و بیرون استان قم مشخص است، افزود: مجموعه مدیریت استان هماهنگی و پیگیری‌های لازم در راستای ایجاد تعامل میان دستگاه‌های مختلف را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان این‌که ظرف مدت‌ زمان ۲ هفته آینده باید با برگزاری جلسه‌ای موضوع برق این آزادراه برطرف شود، اضافه کرد: تا زمانی که برق به این منطقه نرسد، مشکل آنتن‌دهی مخابرات و دوربین‌ها نیز برطرف نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که موقتا مشکل برق این منطقه با دیزل رفع شود، بیان کرد: در ماه‌های آینده باید جلسه دیگر برگزار شود و قرارگاه خاتم اقدامات انجام‌ شده در راستای مصوبات این جلسه را ارائه دهد.

معتمدی با تاکید بر این‌که احداث مجتمع‌های رفاهی در مسیر رفت‌وبرگشت این آزادراه بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: این مجتمع‌ها به محل استراحت رانندگان نیز تبدیل خواهند شد و درنتیجه شاهد کاهش آمار تصادفات بر اثر خواب‌آلودگی خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که منابع قرارگاه نیز محدود است، تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد باید با همکاری یکدیگر مشکلات آزادراه قم-گرمسار را برطرف کنیم.

معتمدی با اشاره به این‌که هرچه ارتباطات و برگزاری جلسات افزایش یابد می‌توان با تعامل بیش‌تر، مشکلات را برطرف کرد، افزود: ظرفیت‌های مناسبی در استان وجود دارد که اگر تعامل لازم در راستای استفاده از آن‌ها شکل بگیرد، رضایت مردم را در پی خواهد داشت.