شناسهٔ خبر: 55541606 - سرویس اقتصادی
منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بیش از 128 هزار میلیارد ریال ارزش پرونده های تشکیل شده در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در 4 ماه امسال از واحدهای خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه ها، بیش از 53 هزار و 559 فقره بازرسی در سراسر استان صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -


هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در 4 ماه امسال از واحدهای خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه ها، بیش از 53 هزار و 559 فقره بازرسی در سراسر استان صورت گرفته است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت: با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر کنترل قیمت کالاها از مبدا تولید افزود: کارشناسان و بازرسان این سازمان با برنامه ریزی های مدون و با انجام گشت های مشترک باسایر دستگاه های ذیربط و نظارتی اقدام به بازرسی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، نموده تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود .


وی افزود: برهمین اساس طی 4 ماه سالجاری بیش از10 هزار و 251 مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی برگزار شده که منجر به کشف تخلفات قاچاق کالا ، اختفا و امتناع از عرضه کالا شده است .

 

قاسمی در خصوص تعداد بازرسی های صورت گرفته گفت: در4 ماه گذشته 53 هزار و 559 مورد بازرسی از واحدهای صنفی،تولیدی و صنعتی استان هرمزگان صورت گرفته که 3 هزار و 896 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت بررسی و صدور رای نهایی ارسال شده است.


وی بیشترین تخلفات صورت گرفته در چهار ماه سالجاری را در حوزه کالا و خدمات مربوط به میوه و تره بار، تخم مرغ ، برنج و حبوبات عنوان کرد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مجموع تخلفات کشف شده توسط بازرسان را 4 هزار و 464 بند به ارزش ریالی بیش از 128 هزارمیلیارد ریال اعلام کرد.


خلیل قاسمی باقدردانی از مردم استان هرمزگان در زمینه همکاری و مشارکت در تخلف یابی و معرفی واحدهای متخلف گفت : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن 124 ستاد خبری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی شود.