شناسهٔ خبر: 55497085 - سرویس علمی-فناوری
منبع: ایمنا | لینک خبر

گلکسی واچ 5 پرو با بدنه تیتانیوم معرفی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ پنج پرو با بدنه تیتانیومی و عمر باتری ۸۰ ساعته معرفی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین شایعات منتشر شده در مورد گلکسی واچ پنج پرو به بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این محصول اشاره می‌کند، این اطلاعات نشان می‌دهد که ساعت هوشمند ذکر شده بسیار قدرتمند خواهد بود. گلکسی واچ پنج پرو از بدنه تیتانیومی بهره خواهد برد و فقط در نسخه ۴۵ میلی‌متری وارد بازار می‌شود.

گجت پوشیدنی ذکر شده به صفحه‌نمایش ۱.۳۶ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۴۵۰ * ۴۵۰ پیکسل مجهز خواهد شد، این نمایشگر با پوششی از جنس یاقوت محافظت می‌شود. انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند با هر بار شارژ تا ۸۰ ساعت کار کند، قابلیتی که نسبت به نسل قبلی این محصول پیشرفت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ پنج پرو می‌توان به تراشه اگزینوس W920 سامسونگ اشاره کرد. این محصول به ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد، خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از نسخه‌های LTE یا وای‌فای آن را سفارش دهند، مدل LTE آن از فناوری eSim نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ضخامت گلکسی واچ پنج پرو ۱۰.۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۶.۵ گرم است که نسبت به مدل استاندارد این ساعت‌ها تقریباً دو برابر سنگین‌تر خواهد بود. قیمت این مدل نیز از ۴۶۹ دلار آغاز می‌شود. شرکت سامسونگ تاکنون جزئیاتی در مورد تاریخ معرفی رسمی گلکسی واچ پنج منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا مراسم معرفی این محصولات باقی نمانده است.