شناسهٔ خبر: 55497025 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

وینیسیوس: قهرمانی در سوپر جام نخستین هدف ماست

مهاجم برزیلی رئال مادرید تاکید کرد که قهرمانی در سوپر جام اروپا نخستین هدف تیم در فصل پیش رو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت یوفا، رئال مادرید در نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت در سوپر جام اروپا برود. وینیسیوس درباره این بازی گفت: هدف ما در فصل پیش رو کاملا روشن است. قهرمانی در سوپر جام نخستین هدف ما است و می‌خواهیم با شکست نماینده آلمان جام را بالای سر ببریم. برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

او درباره گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بارها گفته‌ام که آن خاص‌ترین لحظه برای من بود. فصل بسیار خوبی را تجربه کرده بودیم و گلزنی و پیروزی در آن بازی بسیار مهم بود. من شاید ۱۵ سال دیگر بتوانم بازی کنم اما نمی دانم که آیا دوباره موفق به گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌شوم یا نه؟. به همین خاطر باید از این لحظات لذت برد.

وینیسیوس با کارلو آنچلوتی بهترین لحظات دوران فوتبالی خود را رقم زد. او از نقش پر رنگ این مربی در اوج گیری اش در رئال سخن به میان آورد و گفت: به نظرم آنچلوتی این توانایی را دارد که از هر بازیکنی بهترین کارایی را استخراج کند و این تنها درباره من صدق نمی‌کند. او مربی بسیار لطیف و آرامی است که با همه همچون فرزندانش برخورد می‌کند. حضور آنچلوتی به ما آرامش می‌دهد.

او در پایان درباره فلامینگو تیم سابق خود گفت: من از کودکی از عاشقان فلامینگو بودم و این تیم تا ابد در قلب من خواهد بود. هواداران فلامینگو من را تشویق کردند تا راهی رئال شوم.

انتهای پیام