شناسهٔ خبر: 55496906 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

نخستین دبل مسی در لیگ فرانسه

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن توانست بعد از ۲۷ بازی در لیگ فرانسه دبل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه را قاطعانه آغاز کرد. شاگردان گالتیه در دیدار برابر کلرمون توانستند با ۵ گل به پیروزی دست پیدا کنند.

ستاره پاری سن ژرمن در این بازی لیونل مسی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.

این برای نخستین بار است که مسی در لیگ فرانسه موفق به زدن دو گل در یک بازی می‌شود. این فوق ستاره آرژانتینی که در تابستان سال قبل راهی پاری سن ژرمن شده است تاکنون ۲۷ بار برای این تیم در لیگ فرانسه به میدان رفته که پیش از این موفق به زدن دو گل در یک بازی نشده بود.

البته مسی قبل از این بازی دو بار دیگر موفق به دبل با پیراهن پاری سن ژرمن شده بود که هر دو بار مربوط به لیگ قهرمانان اروپا و برابر لایپزیگ و کلوپ بروژ بود.

مسی به نظر می‌رسد که فصل بسیار خوبی را با پاری سن ژرمن تجربه خواهد کرد. او در دیدار قبلی این تیم برابر نانت در سوپر جام فرانسه هم موفق به گلزنی شده بود.

این فوق ستاره آرژانتینی فصل قبل در ۲۶ بازی که با پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه به میدان رفت تنها ۶ گل به ثمر رساند اما در فصل جاری در همین بازی ابتدایی دبل کرد تا نشان دهد که در ۳۵ سالگی در شرایط خوبی به سر می برد.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید البته بند تمدید یک ساله هم در صورت توافق دو طرف وجود دارد و باید دید که آیا او ترجیح می‌دهد که در تیم بماند یا جدا شود؟ که به نظر می رسد این تصمیم بستگی به درخشش او در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

انتهای پیام