شناسهٔ خبر: 55496899 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فریاد شیران: فدراسیون فوتبال بی صاحب است/ استوری بازی ملی پوشان ادامه دارد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال صاحبی ندارد تا اوضاع را مدیریت کند‌.

صاحب‌خبر -

نادر فریاد شیران، مربی اسبق تیم ملی فوتبال در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اختلاف و دو دستگی بین ملی پوشان گفت: یکی از اشتباهات فوتبالیست‌های ما این است که وارد مسائلی شدند که به آن‌ها ارتباط ندارد. در این زمینه عده‌ای سواستفاده کرده و تلاش می‌کنند تفرقه در تیم ملی به وجود آورند.

فدراسیون فوتبال صاحب ندارد 

او افزود: در زمان مرحوم پرویز دهداری ۱۴ بازیکن تیم ملی  استعفا دادند، اما هیچ چیز تغییر نکرد. فدراسیون فوتبال صاحب ندارد. همچنین ملی پوشان با استوری گذاشتن باعث می‌شوند تیم ملی با دست خودشان تضعیف شود. این اتفاقات باعث می‌شود که دیگر اسکوچیچ قدرتی در تیم ملی نداشته باشد و کسی حرفش را گوش نکند.

رفتار بازیکنان تیم ملی حرفه ای نیست 

فریاد شیران گفت: رفتار بازیکنان تیم ملی اخلاقی، حرفه‌ای و منطقی نیست. البته با مدیران فعلی فدراسیون فوتبال به جایی نمی‌رسیم. اگر تاج هم دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شود و کی روش را به عنوان سرمربی انتخاب کند تاثیری در تیم ملی نخواهد گذاشت چرا که زمان کافی تا جام جهانی قطر نداریم. ملی پوشان باید رفتارشان حرفه‌ای باشد و در مورد سرمربی و رئیس فدراسیون فوتبال نظر ندهند، چون این موضوع به تیم ملی آسیب می‌زند.

تیم ملی فوتبال با اتفاقات رخ داده لطماتش را در جام جهانی می بیند 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگر فدراسیون فوتبال از بزرگان فوتبال دعوت می‌کرد تا با بازیکنان تیم ملی صحبت کنند این اتفاقات دوباره تکرار نمی‌شد، اما آن‌ها مدیریت نکردند و خودشان را به بی خیالی زدند و ملی پوشان دوباره استوری منتشر کردند. به هر حال سومدیریت در فوتبال بیداد می‌کند. اگر تاج هم رئیس فدراسیون فوتبال شود هیچ فرقی نمی‌کند. به هر حال تیم ملی با اتفاقات رخ داده لطماتش را در جام جهانی می‌بیند.

فدراسیون فوتبال نیاز به تغییرات دارد 

او افزود: ملی پوشان ما به خطا می‌روند و به طور حتم افرادی هستند که به بازیکنان تیم ملی خط می‌دهند و اقدامشان نشان می‌دهد که صلاح فوتبال کشورمان را نمی‌خواهند. به نظرم فدراسیون فوتبال نیاز به تغییرات دارد و با این مدیران راه به جایی نمی‌بریم. مطمئن باشید این استوری‌ها ادامه خواهد داشت.

فریاد شیران گفت: هر کسی که سرمربی تیم ملی فوتبال شود ۲، ۳ تغییر در ترکیب تیم ملی برای جام جهانی قطر خواهد داشت و نباید بازیکنان تیم ملی به ورطه نابودی بروند و آسیب ببینند.