شناسهٔ خبر: 55371035 - سرویس ورزشی
منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401

صاحب‌خبر -

دو تیم رئال و یوونتوس صبح امروز به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

دو تیم رئال و یوونتوس صبح امروز از ساعت 6:30 در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401

رئال مادرید قهرمان اروپا و لالیگا که سال گذشته با وجود بحران‌های مهم به زیبایی قادر به قهرمانی در این دو رقابت مهم شد، امسال برای تکرار موفقیت‌های خود چالش سختی دارد. تقویت مهم بارسلونا، در کنار ناکامی رئال در جذب اهداف اصلی نقل و انتقالاتی در خط حمله ممکن است تیم آنچلوتی را در فصل پیش رو با مشکلاتی مواجه سازد.

در سوی دیگر میدان، یوونتوس که حالا با آلگری در اندیشه احیای موفقیت‌های گذشته است بعد از یک فصل کابوس بار در سال قبل، حال با جدایی دیبالا، برناردسکی، دی‌لیخت و کیه‌لینی و جذب دی‌ماریا، برمر و پوگبا برای فصل آتی برنامه‌های زیادی دارد.

دو تیم رئال و یووه به ترتیب در دو دیدار دوستانه در تور پیش‌فصل 1 شکست و 1 تساوی و 1 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده‌اند. رئال به بارسا باخته و برابر آمریکا متوقف شده و یووه بعد از پیروزی بر چیواس، برابر بارسا متوقف شده است. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 6:30 صبح از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال رئال مادرید و یوونتوس 9 مرداد 1401

انتهای پیام