شناسهٔ خبر: 54981771 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پس از شایعه بازگشت کی روش +عکس

قرار گرفتن نام کی‌روش بین فالوئرهای صفحه اینستاگرامی تیم ملی حاشیه ساز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از صبح امروز صحبت‌هایی در مورد احتمال کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ به فاصله حدود چهار ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر و حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، در فضای مجازی مطرح شده است.

همچنین وجود نام کی‌روش دربخش دنبال شونده‌های صفحه اینستاگرام تیم ملی باعث شده برخی در فضای مجازی از جدی‌تر شدن بازگشت این سرمربی پرتغالی به ایران خبر بدهند.

این در حالیست که صفحه اینستاگرام تیم ملی که از دوره سرمربیگری کی‌روش فعالیت خود را آغاز کرده، پس از جدایی‌اش او را آنفالو نکرده بود. ضمن اینکه خود کی‌روش هم پس از خداحافظی با تیم ملی کشورمان این صفحه را آنفالو نکرد‌. مشابه کاری که پس از جدایی از دو تیم کلمبیا و مصر انجام داد.

در واقع صفحه سه تیمی که کی‌روش در سال‌های اخیر از آن‌ها جدا شده، در لیست 23 تایی دنبال شونده‌های این مربی قرار دارند. با این وجود در اتفاقی عجیب پس از حواشی اخیر، مسئولان رسانه‌ای تیم ملی و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند صفحه کی‌روش را آنفالو کنند‌.

این اخبار در شرایطی منتشر می‌شود که فدراسیون فوتبال بارها از ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ خبر داده است. با اینحال پیرامون بحث تغییر سرمربی تیم ملی که از روز گذشته جدی‌تر شده، تاکنون موضعی رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/