شناسهٔ خبر: 54981368 - سرویس گوناگون
منبع: آنا | لینک خبر

آیفون ۱۳ پرو مکس اقساطی با پرداحت ۴۰ درصد مبلغ کل

سال ۲۰۲۱ سالی بود که اپل مثل همیشه گوشی جدیدی را معرفی کرده و طی یک رویداد، توضیحات کاملی را هم در مورد آن ارائه کرد. آیفون ۱۳ پرو مکس، طبق انتظار ما، بزرگ‌ترین و بهترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۲۱ بود که با اندازه صفحه نمایش بزرگ و دوست داشتنی روانه بازار شده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری آنا، با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به امکانات ارزشمند این گوشی هوشمند دسترسی داشته و برای چندین سال، از پرچم‌دار بزرگ اپل بهره ببرید. علیرغم اینکه تغییرات این سری نسبت به سال گذشته کمتر بوده است، اما همچنان ارزش و ارتقاهایی که برای امسال ارائه شده است، بسیار بالا هستند.

با خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب می‌توانید خرید بدون استرس همراه با آرامش خاطر را داشته باشید. چرا که تنها با پرداخ ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی، صاحب گوشی شده و مابقی مبلغ را هم در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت خواهید کرد. انتخاب با شما است و می‌توانید تعداد اقساط را بر حسب توان پرداخت خود انتخاب کنید. بدیهی است که هر چه قدر تعداد اقساط پایین‌تر باشد، سود کمتری را مازاد بر قیمت اصلی خود گوشی پرداخت خواهید کرد. در ادامه بیشتر به این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

پردازنده A15 قدرتمند

یکی از تغییراتی که همه ساله می‌بینیم، استفاه از تراشه جدید بهبود یافته است. تراشه A15 که در تمامی مدل های این سری استفاده شده است، از فناوری ساخت مشابه ۵ نانومتری استفاده می‌کند. در این فناوری ساخت، تعداد ترانزیستورها بیشتر شده است و می‌توانید از عملکردی ۴۰ درصد بالاتر در زمینه پردازنده مرکز ی نسبت به سال گذشته برخوردار شوید. عملکرد پردازنده گرافیکی هم توسعه یافته است و هم‌اکنون بازی‌ها بهتر اجرا شده و برنامه‌ها نیز روان‌تر در اختیار خواهند بود.

با این پردازنده گرافیکی می‌توانید رندرها و تبدیل‌های ویدیویی را با سرعت بیشتری انجام دهید. فراموش نکنید که قدرت و سرعت این گوشی از پرچم‌دارهای اصلی گوشی‌های اندرویدی مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا عملکرد بهتری دارد و اپل همواره اثبات کرده است که در ساخت تراشه و فرایند آن، بسیار بهتر از رقبای اندرویدی خود عمل می‌کند. این تراشه مصرف انرژی پایین‌تری هم دارد و مدیریت مصرف باتری هم بسیار بهتر از همتایان اندرویدی انجام خواهد شد. این تراشه در اضافه کردن حالت‌های بیشتر عکس برداری هم موفق عمل کرده است.

آیفون ۱۳ پرو مکس اقساطی با پرداحت ۴۰ درصد مبلغ کل

دوربین با امکانات جدید

دوربین‌هایی که در این گوشی استفاده شده است، مثل همیشه در یک آرایه سه تایی خلاصه شده و همه آن‌ها هم ۱۲ مگاپیکسلی هستند. این دوربین‌ها اکنون قطر بیشتری دارند و در ظاهر هم کاملا مشخص هستند. دوربین‌ها به همین واسطه می‌توانند نور بیشتری را به سنسورها اضافه کنند. این نور بیشتر به معنای بالا رفتن کیفیت عکاسی و کاهش میزان نویز است. کاهش میزان نویز در تصاویر شب بیشتر دیده می‌شود و مهم‌ترین تاثیرش را در این حالت خواهیم داشت. بنابراین، با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس کمپانی Apple بهتر از همیشه می‌توانید در شب عکس‌های زیبایی بیندازید.

Apple این بار تصمیم گرفته است که حالت سیماتیک جدید را هم به دوربین خود اضافه کند. با این حالت جدید، به مانند یک کارگردان می‌توانید از فوکوس متغیر در حین فیلم‌برداری یا بعد از آن استفاده کنید. اپل زمان زیادی هم به توضیح این قابلیت در رویداد معرفی آیفون ۱۳ اختصاص داد. این قابلیت فیلم‌برداری بسیار حرفه‌ای بوده و مانند یک کارگردان می‌توانید فوکوس را در حین فیلم‌برداری تغییر داده و روی سوژه مدنظر خود قرار دهید. کمپانی Apple برای سال ۲۰۲۲ و سری آیفون ۱۴ هم تصمیم گرفته است که از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین استفاده کند.

تغییرات طراحی و باتری بزرگ‌تر

می‌دانیم که طراحی همواره مورد مهمی هنگام خرید آیفون ۱۳ پرو مکس برای طرفداران است. Apple به این موضوع در این سری هم توجه کرده و با کوچک‌تر کردن ۲۰ درصد ناچ صفحه نمایش، نشان می‌دهد که بیش از هر زمان دیگری به فکر ایجاد تغییرات مدنظر کاربران است. با خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب می‌توانید سطح نمایشگر بیشتر در گوشی‌های آیفون امسال داشته باشد که البته تاثیر چندان خاصی روی ظاهر ماجرا ندارد. مهم‌ترین خبر در مورد آن، این است که اپل احتمالا در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ می‌تواند ناچ صفحه نمایش را به‌صورت کامل حذف کرده و به پانچ هول روی بیاورد

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سطح بالا، مشخص‌ترین نکته‌ای است که در طراحی گوشی آیفون کمپانی Apple دیده می‌شود. با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس هم می‌توانید چنین امری را به‌صورت کامل داشته باشید. آیفون ۱۳ پرو مکس از سه آرایه دوربین زیبا با برجستگی و سنسورهای بزرگ استفاده می‌کند و رخ آن را نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس بهبود بخشیده است. همچنان حاشیه‌ها پایین بوده و دکمه‌ها هم کیفیت هودشان را در طول سال‌ها استفاده حفظ خواهند کرد. باتری هم به واسطه تغییرات در ساختار بدنه و کاهش اندازه ناچ، بزرگ‌تر شده است.

بزرگ‌تر شدن باتری به این معنی است که علاقه‌مندان مدت زمان بیشتری می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد از گوشی استفاده کنند. در کنار اینکه بزرگ‌تر شدن باتری تاثیر مهمی در ظرفیت بالای آن دارد، قابلیت‌های جدید برای تراشه هم بی تاثیر نبوده و با مصرف انرژی پایین‌تر، حتی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هم باعث نمی‌شود که باتری با سرعت بیشتری کاهش پیدا کند. این‌ها نکات مهمی هستند که بیشتر با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس در اختیار شما خواهند بود. چرا که گوشی‌های دیگر این سری، چنین باتری بزرگی ندارند.

آیفون ۱۳ پرو مکس اقساطی با پرداحت ۴۰ درصد مبلغ کل

خرید از بازرگانی سیب

برای خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب می‌توانید ابتدا اطلاعات مدنظر خود را از سایت بررسی کرده و سپس برای خرید به‌صورت حضوری مراجعه کنید. عملیات خرید در عرض ۴۵ دقیقه طی خواهد شد و کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ کل را پرداخته و مابقی را هم به‌صورت اقساطی بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. حتی امکان تغییر پیش پرداخت افزایش آن برای پرداخت سود نهایی کمتر هم وجود دارد. با خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب می‌توانید خریدی آسان و بدون استرس را تجربه کنید. چرا که گوشی‌های آیفون قیمت بالایی دارند و بهترین نوع خرید، خرید اقساطی و مطمئن از سایت بازرگانی سیب خواهد بود.

انتهای پیام/