شناسهٔ خبر: 54981022 - سرویس اجتماعی
منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خبر داد:

آزادی ۴۲ زندانی با رضایت شاکیان و کمک خیران در استان اصفهان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از آزادی ۴۲ زندانی با بدهی ۱۴۵ میلیارد ریال با گذشت شکات و کمک خیران خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طول هفته قوه قضائیه با تلاش رؤسای زندان‌ها، مددکاران کارشناسان اجرای احکام زندان‌ها و خیران با برگزاری جلسات مختلف صلح و سازش زمینه آزادی ۴۲ زندانی محکوم در زندان‌های استان رقم خورد.

وی افزود: سلسله نشست‌های مددجویان با شکات زندانیان در زندان‌ها گاهاً با حضور خیرین صورت می‌گیرد که در این راستا در شش زندان اصفهان، خمینی شهر، کاشان، گلپایگان، نجف آباد و نطنز تعداد ۴۲ زندانی با رضایت شکات و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و۵۴۵ میلیون ریال توسط خیرین و آورده زندانی آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان تصریح کرد: ۲۲ زندانی با مبلغ ۹ میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال از زندان مرکزی، زندان از زندان خمینی‌شهر پنج زندانی و مبلغ دو میلیارد و۴۵۰ میلیون ریال، از زندان کاشان ۱۰ نفر با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، زندان گلپایگان دو نفر با ۲۴۷ میلیون ریال، زندان نجف‌آباد دو نفر و مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال و از زندان شهرستان نطنز یک نفر با مبلغ ۳۲ میلیون ریال آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بابایی با قدردانی از شاکیان به عنوان اولین گروه خیران در زندان‌ها خواستار حضور بیشتر آنان در تمام ایام و مخصوصاً اعیاد قربان و غدیر جهت آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده شد.