شناسهٔ خبر: 54967306 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

ارائه خدمت به 5600 نفر در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی خیرآباد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در استان فارس، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی خیرآباد، از توابع شهرستان خرامه بازدید کرد، در این مرکز علاوه بر حضور پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی و مامایی به پنج هزار و ۶۰۳ نفر جمعیت این شهرستان ارائه خدمت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرامه، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در استان فارس، از چند پروژه سلامت محور در مناطق مختلف استان بازدید کرد.

نخستین برنامه این سفر، دیدار و هم اندیشی سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بود که با طرح چالش های حوزه سلامت فارس در زمینه های توسعه و پشتیبانی و بررسی راهکارهای رفع موانع موجود همراه بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دومین برنامه سفر امروز خود به استان فارس، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی خیرآباد به عنوان یکی از حلقه های زنجیره سلامت در شهرستان خرامه بازدید کرد.

رحیمی در این بازدید در گفت و گو با کارکنان و مراجعان، پیرامون نحوه ارائه خدمات این مرکز و چالش های موجود، گفت و گو کرد.

در این مرکز علاوه بر حضور پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی و مامایی به پنج هزار و ۶۰۳ نفر جمعیت این شهرستان ارائه خدمت می شود.

شهرستان خرامه با فاصله ۷۵کیلومتری از شرق شیراز، قریب به ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد؛ بیمارستان حضرت جوادالائمه(ع)، هفت مرکز خدمات جامع سلامت، سه پایگاه بهداشتی روستایی، سه پایگاه بهداشتی شهری، ۱۸ خانه بهداشت و یک مرکز مشاوره ازدواج بهارنکو، مجموعه سلامت این شهرستان را تشکیل می دهد.

جوانمرد مدیر تحول اداری وزارت بهداشت، عبدالعلی رحیمی مظفری»نماینده مردم روستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، پژمان نعمت اللهی مدیر حراست و ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را همراهی می کردند.

انتهای خبر/خ