شناسهٔ خبر: 54957895 - سرویس فرهنگی
منبع: مفدا | لینک خبر

مسابقه خاطره‌نویسی دهه کرامت برندگان خود را شناخت

از سوی واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، اسامی برندگان مسابقه خاطره‌نویسی دهه کرامت در این دانشگاه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد، کاظم جوادی مسئول واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه در این باره اظهار کرد: این مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع دهه کرامت و زیارت امام رضا (ع) و ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شده است.

وی با اشاره به ارسال ۱۵ اثر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، تصریح کرد: تمامی آثار توسط یکی از اساتید رشته ادبیات فارسی داوری شده و در نهایت سه خاطره به عنوان آثار برتر اعلام گردید.

مسئول واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: آثار «مصطفی قویدل»، «محمد مصباح» و «عرفان پورشهری» به عنوان آثار برتر انتخاب شده که به هر سه نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

جوادی ادامه داد: سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) برای همه علاقه مندان و ارادت مندان به اهل بیت (ع) دارای خاطراتی شیرین و جذاب بوده و لذا هدف اصلی از برگزاری این مسابقه، دریافت این خاطرات از سوی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه است.

مسئول واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان کرد: برگزاری جشن دهه کرامت با حضور خانواده‌های پرسنل دانشگاه پس از دو سال، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مراجعین در درب دانشگاه، مولودی خوانی در محل مسجد پیامبر اعظم (ص) پردیس، اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دختر، آذین بندی و نصب بنر در سطح دانشگاه و... از جمله برنامه‌های اجرا در دهه کرامت در سطح دانشگاه بوده است.

شایان ذکر است زمان تحویل جوایز متعاقبا به اطلاع برندگان خواهد رسید.