شناسهٔ خبر: 54949790 - سرویس ورزشی
منبع: مشرق | لینک خبر

زنوری:

هنوز شخصیت بزرگ بردیف را نشناخته‌ام

تسنیم

مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: روز به روز به این نتیجه می‌رسم که هنوز شخصیت بزرگ بردیف را به طور کامل نشناخته‌ام. انسان بزرگی از نظر اخلاقی و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،   محمدرضا زنوزی مطلق در مراسم معرفی قربان بردیف به اعضای تیم تراکتور، اظهار داشت: به اعضای کادرفنی و بازیکنان جدید خیر مقدم می‌گویم. تراکتور یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرهوادار ایران و آسیاست. باتوجه به سوابق آقای بردیف در فوتبال اروپا و روسیه، پذیرفتن پیشنهاد همکاری تراکتور توسط ایشان یک افتخار برای ماست. خوشبختانه باتوجه به رفاقت چندین ساله با من و تلاش آقایان خطیر و سهرابی، آقای بردیف به تراکتور آمد و ان‌شاءالله سال‌ها از خدمات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نتایج تیم‌های تحت هدایت بردیف بر همگان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید ما نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کمی نبوده و این موفقیت‌ها از دست بزرگمردی همچون بردیف بر می‌آید. از آقای بردیف و همکارانش بابت پذیرش پیشنهاد تراکتور تشکر می‌کنم.

مالک باشگاه تراکتور خطاب به بردیف، گفت: تراکتور تیم بزرگی بوده و انتظار هواداران از شما زیاد است. می‌دانیم مرد بزرگی هستید و کار بزرگ را بزرگمردها انجام می‌دهند. بنده از تمامی ارکان باشگاه می‌خواهم که همدل و هم‌صدا باشند تا به هدف بزرگ تراکتور که قهرمانی در لیگ برتر است، دست یابیم. این کار امکان‌پذیر هست.

زنوزی با بیان اینکه خبرهای خوبی برای هواداران دارم، تصریح کرد: بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به ایشان قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد. مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر آقای بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آینده به نتیجه ختم خواهد شد، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید تا زمان اردو به تیم اضافه می‌شوند، بیان کرد: مذاکره با چند بازیکن داخلی در حال انجام بوده و ان‌شاءالله به توافق دست یابند و امسال به موفقیت برسیم.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه تراکتور بعد از قهرمانی در جام حذفی بنا به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران اعلام می‌کنم که تراکتور به روزهای خوبش بازگشته و انتظارم از اعضای تیم این است که با کسب نتایج خوب من را به عنوان یک هوادار و تمامی هواداران را خوشحال کنند.

زنوزی با تاکید بر اینکه آقای بردیف انسان بزرگی است، توضیح داد: روز به روز به این نتیجه می‌رسم که هنوز شخصیت بزرگ ایشان را به طور کامل نشناخته‌ام. انسان بزرگی از نظر اخلاقی و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است. امیدوارم همگی به هدف‌مان دست یافته و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و من در زندگی شخصی به هر چیزی که از خدا خواسته‌ام، دست یافته‌ام. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که لازمه رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش است.

وی در پایان گفت: آقای بردیف ترکمن هستند و اصالت ترک دارد، امیدوارم ترک‌ها را به هدفشان که قهرمانی است، برساند.