شناسهٔ خبر: 54922889 - سرویس ورزشی
منبع: ایمنا | لینک خبر

داوید لوئیز در پی رفتن به سری آ

مدافع با تجربه برزیلی پس از گذراندن یک فصل در لیگ این کشور، خواهان حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، «داوید لوئیز» مدافع سابق آرسنال و چلسی می‌تواند در ۳۵ سالگی به فوتبال اروپا بازگردد، زیرا این مدافع میانی کهنه‌کار از سوی باشگاه فعلی‌اش فلامینگو به اینتر پیشنهاد شده است.

او درحال‌حاضر در کشور خود برزیل بازی می‌کند و در سپتامبر ۲۰۲۱ از آرسنال به تیم شهر ریودوژانیرو پیوست، اما می‌توان درک کرد که او می‌تواند در سری «آ» با نراتزوری که در حال بررسی شرایط برای ارسال پیشنهادی برای این مدافع هستند، یک بازگشت دراماتیک داشته باشد.

وضعیت فعلی لوئیز در فلامینگو چگونه است؟

لوئیز که سال گذشته توپچی‌ها را ترک کرد، قراردادی ۱۵ ماهه با تیم Campeonato Brasileiro در سری A برزیل بست تا پس از یک دهه و نیم دوری، بازگشت خود را به فوتبال باشگاهی در کشورش تأیید کند.

اگرچه او شروع سختی را با وجود مصدومیت تجربه کرد، اما متعاقباً بهبود یافت و در کسب جام قهرمانی رقابت‌های کوپا لیبرتادورس توسط آن‌ها، نقش داشت و به عنوان یک بزرگ‌تر و فرد با تجربه برای بازیکنان جوان باشگاه ظاهر شد.

اما با توجه به اینکه قرارداد او در پایان سال جاری منقضی می‌شود، شانس انتقال به تیم دیگری روی میز باقی مانده است و اکنون او می‌تواند به فوتبال باشگاهی در بالاترین سطح اروپا برگردد.

لوئیز با بازگشت به اروپا چه چیزی می‌تواند به دست آورد؟

رفتن به سری آ نشان دهنده سومین لیگ از پنج لیگ بزرگ اروپا خواهد بود که لوئیز در آن بازی کرده و دو دوره جداگانه را با چلسی در کنار دوران حضور در پاری سن ژرمن و آرسنال هم می‌توان یادآور شد.

در هر سه باشگاه، او طعم موفقیت را چشید، با قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا با آبی‌ها در اولین حضورش، قبل از قهرمانی در لیگ ۱ فرانسه که با PSG به دست آمد.

بازگشت او به استمفورد بریج باعث شد تا یک جام در لیگ برتر به دست بیاورد، و پس از آن، او آماده بود تا قلب آبی‌ها را بشکند تا برای توپچی‌ها به میدان برود و اتفاقاً در فینال جام حذفی ۲۰۲۰ مقابل باشگاه سابق خود به میدان رفت.

جذب لوئیز به اینتر کمک می‌کند تا قهرمانی سری A که در اوایل امسال توسط آث میلان ربوده شده بود را پس بگیرد.