شناسهٔ خبر: 54749151 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی مقامات عالی خراسان شمالی از حضور مردم در استقبال از رییس جمهور

بجنورد- ایرنا- استاندار، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و نماینده مردم این خطه در مجلس خبرگان رهبری رو جمعه با صدور پیامی از حضور با شکوه مردم استان در سفر رییس جمهور تشکر و قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی در این پیام آمده است: دوم تیرماه ۱۴۰۱ برای مردم سرزمین رنگین کمان قومیت ها همچون سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در تاریخ این استان ثبت و ماندگار شد به گونه ای که ماحصل این سفر با برکت، قرار گرفتن استان بر روی ریل توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف خواهد بود.

در این پیام آمده است: اینجانبان ضمن تشکر از دولت مردمی و تشکر ویژه از حضرت آیت الله رییسی بعنوان فردی همیشه در صحنه، عدالت خواه و جهادی امیدواریم با همراهی تمام دستگاه های اجرایی استان بتوانیم قدم های خود را در راه اعتلا و رشد استان سریع تر برداریم تا بیانات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی که قرار گیری استان در زمره ده استان برتر کشور است محقق شود.

این پیام افزوده است: در این میان تشکری ویژه از نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و سایر دستگاههای اجرایی داریم که با تلاش های شبانه روزی خود میزبانی شایسته ای برای ریاست محترم جمهور و هیات محترم وزیران را رقم زدند و تشکری ویژه نیز از مردم قدرشناس و ولایتمدار استان داریم که بار دیگر با حضور پرشور و با شکوه خود ثابت کردند پای آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا هستند.

در این پیام همچنین آمده است: تشکری بسیار ویژه خود را نیز تقدیم خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در پوشش شایسته اخبار سفر رییس جمهور محترم نیز داریم، خبرنگارانی که قلم آنها بر واژگان توسعه و پیشرفت و اعتلای استان می چرخد.

رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز پنجشنبه ۲ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت وارد استان خراسان شمالی شد.
آیت الله رئیسی را در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی کردند.

بازدید از تعدادی طرح‌ های اقتصادی و عمرانی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و نخبگان، همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده بود.