شناسهٔ خبر: 54737001 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز : مشاوران املاک البرز تحت رصد شدیدنظارتی قرار می گیرند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: اقدامات ویژه ای را برای کنترل و نظارت بر عملکرد مشاوران املاک در این استان در دستور کار داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی البرز افزود: این موضوع اکنون به دغدغه ای برای مسوولان تبدیل شده چراکه برخی نسبت به افزایش غیرقانونی قیمت ها اقدام کرده اند.
وی گفت: افزایش اجاره بها بیش از ۲۵ درصد در کلانشهر ها غیرقانونی است و برای این منظور از اتحادیه های مربوطه خواسته ایم نظارت جدی بر این روند داشته باشند.
استاندار البرز ادامه داد: مردم باید در تمام موضوعات اجتماعی ورود کنند چراکه همواره با پویایی و مشارکت مردم در امور شاهد نتایج به مراتب بهتری بوده ایم.
عبداللهی بیان داشت: از گروه های جهادی، فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد دعوت می شود که در مسیر نیل به اهداف قرارگاه اجتماعی همراهی بیشتری داشته باشند.
وی افزود: البته گروه های جهادی اکنون نیز همکاری های بسیار خوبی داشته اند و گزارش اقدامات خود را که ذیل این قرارگاه صورت می گیرد، ارایه می دهند.
استاندار البرز گفت: گروه های جهادی فعال در این کارگروه در حوزه های مختلف باید با دستگاه ها و رده متناظر خود ارتباط سازنده تری را برقرار کنند و دستگاه ها موظف هستند بستر لازم را برای فعالیت آنها مهیا کنند.