شناسهٔ خبر: 54233090 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رحمتی، ایستاده در غبار اراک(عکس)

سرمربی آلومینیوم در هوای غبار آلود اراک شاگردانش را تمرین داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی که امروز سه‌شنبه آماده میزبانی از پیکان بود و انگیزه زیادی داشت تا بتواند آخرین پیروزی خانگی خود در فصل جاری لیگ برتر را تجربه کند، به‌خاطر آلودگی باید با ۲۴ ساعت وقفه به مصاف خودروسازان برود ولی با این وجود سیدمهدی رحمتی سعی کرده روحیه بازیکنانش را در شرایط خوبی نگه دارد.

مهدی رحمتی که تاکنون ۹ بازی روی نیمکت آلومینیوم اراک نشسته و چهار پیروزی و سه تساوی تجربه کرده، امیدوار است تیمش را با شرایط خوبی در دو دیدار باقی‌مانده لیگ برتر مقابل پیکان و سپاهان به زمین بفرستد و سعی دارد در بهترین شرایط فصل جاری را تمام کنند و در نیمه بالای جدول بمانند.

سرمربی آلومینیوم امروز سه‌شنبه در شرایطی تیمش را تمرین داد که به‌خاطر هوای غبارآلود شهر اراک، همراه با دستیاران‌اش با ماسک در زمین چمن ورزشگاه امام خمینی(ره) حضور یافت و تمرین شاگردان خود را زیر نظر گرفت.


رحمتی در بازی برگشت فصل گذشته و زمانی که هدایت شهرخودرو مشهد را برعهده داشت، موفق شد به پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان دست پیدا کند و حالا پس از یک‌سال امیدوار است با نمایش خوب شاگردان خود دوباره این تیم را شکست بدهند و با سه امتیاز در آخرین بازی خانگی فصل، به استقبال جدال هفته پایانی برابر سپاهان بروند.