شناسهٔ خبر: 54232289 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

تارتار: استحقاق پیروزی را داشتیم/ با مبالغ سنگین به دنبال بازیکنان ما هستند

روزبه رادمهر

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید بازیکنانش پیشنهادات زیاد و سنگینی دارند اما در تلاش برای حفظ آن‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پس از تساوی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: نیمه اول را خوب شروع کردیم و مسلط به بازی بودیم اما کم دقت بودیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم در نیمه اول کار نساجی را تمام کنیم اما نشد. در نیمه دوم نساجی تغییراتی را ایجاد کرد و بازی متعادل شد. بعد از آن دوباره به بازی مسلط شدیم اما امروز روز ما نبود و توپ‌ها به گل نرسیدیم. مهم کیفیت تیمی است که از این بابت خوب بودیم. استحقاق شکست نساجی را داشتیم.

او ادامه داد: اواخر فصل است و همه خسته هستند و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. باید به جوانان بها بدهیم و امروز یکی از بازیکنان آکادمی‌مان را به زمین فرستادیم. برای بازی بعد هم آماده می‌شویم و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد داوری گفت: ما نمی‌توانیم نظر کارشناسی بدهیم اما امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. البته در نیمه دوم قضاوت تغییر کرد اما در مجموع تاثیری در بازی نداشت.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنانش بیان کرد: باشگاه دارد تلاش می‌کند قرارداد بازیکنان را تمدید کند. بازیکنان ما پیشنهادات زیادی دارند و با مبالغ سنگین به دنبال آن‌ها هستند. کار سخت است و من نمی‌دانم چرا اینقدر تبعیض وجود دارد. بعضی‌ها برای یک بازیکن مبلغ زیادی می‌دهد و این کار را برای ما سخت می‌کند. خدابنده‌لو پیشنهادات زیادی دارد و نیم فصل هم قصد رفتن داشت. اگر دلش با ما باشد، پیش ما می‌ماند اما اگر نباشد کاری نمی‌توانیم انجام دهیم چون بازیکن آزاد خواهد شد.

تارتار اضافه کرد: ما سعی می‌کنیم تیم را حفظ و بازیکنان مدنظر را جذب کنیم تا شرایط بهتری را برای فصل بعد داشته باشیم. باشگاه ما در ابتدای فصل دنبال این بود با بازیکنان جوان قرارداد سه ساله ببندد اما وقتی مدیر برنامه‌ قبول نمی‌کند، واقعا نمی‌شود کاری کرد. ما مجبوریم این شرایط را بپذیریم اما تا آنجا که بشود در حال تلاش هستیم تا با بازیکنان تمدید کنیم.

او درباره چگونگی بازگشت قاسم حدادی‌فر گفت: من همیشه گفتم که قاسم حدادی‌فر عزیز باشگاه است. باید بعد از مسابقات باهم نشست داشته باشیم و بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان اضافه کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند. دوست داشتیم بازی را ببریم اما نشد. امیدوارم در ادامه راه موفق تر عمل کنیم.

انتهای پیام